indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

-Manon-
User
spacer line

Hallo allemaal,

Is er iemand die komend semester (september tot en met januari) naar surabaya gaat om te studeren? Of heeft er iemand al ervaring mee?
Ik ga zelf naar de airlangga universitas en ben erg benieuwd naar verhalen/ervaringen. Ook lijkt het me leuk om te weten of er die periode meer mensen zitten Emoticon: Smile

Groetjes!

Nstudent
User
spacer line

Hoi Manon

Ik ben van plan om februari 2014 naar dezelfde universiteit te gaan.
Helaas een half jaar later. Maar ik zou je graag willen volgen over hoe je alles regelt en hoe het bevalt Emoticon: Smile .
Zou je een pb willen sturen als je.hiervoor openstaat?
dat praat iets makkelijker

Groetjes

-Manon-
User
spacer line

Hee Nstudent.

Is goed hoor. Ik ga sowieso tegen die tijd ook aan pagina aanmaken op waarbenjijnu.nl ofzo. Maar tot die tijd moet ik nog een hoop regelen.
Ik wil je wel een persoonlijk bericht sturen maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen ? haha. Emoticon: Blush

groetjes

Nstudent
User
spacer line

Leuk om te horen!
Als het goed is als je op mijn gebruikersnaam klikt zie je mijn mailadres Emoticon: Wink (heb het even aangepast).

Lidiana
User
spacer line

Hi Manon! Wat goed om te horen dat jij een semester vanaf september t/m januari naar Indo gaat. Ga je een minor volgen daar? Ik wil namelijk ook voor de periode september t/m januari er naar toe maar moet nog veel weten en informeren. Hoe heb je dat bijvoorbeeld geregeld met de Universiteit daar? Hoop van je horen. Groeten!

-Manon-
User
spacer line

Hee Lidiana,

Ga jij daar ook studeren?
Ik ga een minor volgen inderdaad. Ik ben al aangenomen op de school, maar weet verder nog heel weinig van welke vakken en wanneer het semester begint enzo. Moet dus verder wel alles nog regelen.

De universiteit heeft een samenwerkingscontract met onze school. Vandaar dat ik bij deze school terecht kwam. Al het regelwerk gaat daarom ook via mijn eigen school. Ik mag niet rechtstreeks contact met Airlangga opnemen.

Waar wilde jij heen en welke universiteit?

Je mag me wel rechtstreeks mailen als je wilt.
ManonderijkRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Groetjes,
Manon

Lidiana
User
spacer line

Hi Manon,

Ja ik wil er ook een minor gaan volgen vanaf september-januari maar moet zelf alles regelen. Vanuit welke school ga je precies? Geweldig dat zij wel alles voor je regelen.

Ja ik twijfel nog tussen Surubaya of Bali. Maar ik zal je inderdaad even toevoegen op gmail wat makkelijker om bij te houden.

Groetjes,

Lidiana

-Manon-
User
spacer line

Hee Lidiana,

Ben je er al uit wat je wilt gaan doen? Wij zijn nu al een stukje opgeschoten met het regelen van vanalles. Heb geen mailtje meer van je gehad dus dacht kijk even hoe het nu gaan.

Groetjes Manon

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,525 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com