indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Vandaag hebben wij de tickets en de paspoorten met visa gekregen.
Dus het gaat al opschieten, maandag is het zover om 12:00 vertrekken wij voor de tweede keer met de Malaysian richting Bali.
Wij gaan lekker genieten en vooral smullen.

Kinderachtig hé!
groeten Peter

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Ach......

Ik zit hier al een tijdje te genieten terwijl jij in het koude nederland zit. Emoticon: Nice

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

inderdaad, ik ben over 5 weken twee maanden in Thailand en China

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Ibu Inge
User
spacer line

hallo maurits
ben net lid geworden en vroeg me af of je mij wat adresjes van hotels in de omgeving van lovina en kalibubuk en ook ubud kan geven. ben bezig met het plannen van een reis voor sept. naar bali met een man of 10. ik heb begrepen dat jij (vakinhoudelijk) veel weet over situatie en/of ligging e.d. van hotels op bali. bedankt alvast info van de andere leden ook zeer welkom.
groeten inge

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hoi Inge...

Wat is je budget per nacht per hotel? Als ik dat weet dan kan ik wel een aantal leuke hotels/ villa's aanraden.

Groetjes Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Ibu Inge
User
spacer line

Hoi Maurits

Mijn budget per nacht per hotel ligt tussen de € 15 - € 30.
En alvast bedankt Maurits voor de info.

Groetjes
Inge

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hoi Inge,

De volgende resorts acht kwalitatief in orde voor je budget.

Adi Cottages Ubud
Aditja Beach resort Lovina
Amadeus Bungalows Lovina
Ananda Cottages Ubud
Aneka Lovina hotel

Als 1 van deze resorts je wat lijkt wil ik er ook nog wel inhoudelijk wat op zeggen, laat het me weten

Ibu Inge
User
spacer line

Hoi Maurits

Hartstikke bedankt voor de info - je bent een engel - ik laat het je zo gauw mogelijk weten naar welk resort mijn voorkeur gaat.

Inge

Ibu Inge
User
spacer line

Hoi Maurits,

Adi Cottages Ubud lijkt me leuk en Aneka Lovina Hotel ook.Ik zag ook Aneka Bagus Lovina. Volgens mij behoren ze tot dezelfde hotelketen. De andere hotels kan ik niet op internet vinden en heb dus geen oordeel hierover.

Gr. Inge

bluelagoon
User
spacer line

Mij maak je niet jaloers, wij zitten in hetzelfde vliegtuig.
gr.
Johan

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Ha,ha en als jullie allemaal weer thuis zijn gaan wij. Soon Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ikke niet Emoticon: Red face Emoticon: Red face

Caradine
User
spacer line

Wij Gaan Weer In Augustus Emoticon: Yes!

spacer line  

Ik ga ook weer lekker in augustus.. Vind ik helemaal niet erg!! Want mijn balinese vriendje komt eerst 3 maandjes hierheen en dan gaan we samen met mijn mama weer naar Bali Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Ik vermaak me wel tot die tijd Emoticon: Bye bye

griffo
User
spacer line

Me 2. Het wordt zo wel erg druk in augustus daar!
Griffo

spacer line  

haha zeker griffo.. Waar verblijft iedereen ??

griffo
User
spacer line

Marianne,
Hier ben'k weer.
De eerste week zit ik in Kuta in het Masa Inn hotel, daarna nog niet helemaal duidelijk, misschien een weekje Java, en daarna weer terug naar Kuta. Alleen de eerste week is zeker, de rest wordt nog bepaald door de reisleider (broer) die in Kuta woont.

ron broens
User
spacer line

haha , als jullie allemaal terug zijn zo tegen eind augustus dan nog even en zijn wij weer aan de beurt 21 okt weer voor 18 dagen naar bali voor de 2e keer dit jaar, alleen gaat mijn moeder ook mee na 59 jaar weer terug naar haar moederland. Tja en in de tussentijd doet zij bij ons het meeste kookwerk en haar indo eten is nog lekkerder als op bali dus!!!! tips om naar semarang haar geboorteplaats te gaan vanuit bali zijn dan ook meer dan welkom. Emoticon: Puh! Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,247,769 topic views - 221,691 posts - 13,475 topics - 15,939 members - last post @ 18-08-2017 22:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,829,418 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com