indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Goedemiddag bezoekers,

Binnenkort is het weer zo ver, er zal dit maal in Zeeland een bijeenkomst worden georganiseerd in Zeeland. Deze bijeenkomst zal in dezelfde sfeer zijn als de eerdere bijeenkomsten, en is dus gewoon lekker gezellig, zonder al te veel verplichtingen.

Emoticon: Confused Wanneer
Zondag 4 april vanaf een uur of twaalf zijn we welkom. Er is geen eindtijd, ligt gewoon aan de gezelligheid, zoals altijd. En wellicht ook aan de reistijd voor sommigen.

Emoticon: Confused Waar
Bungalowpark de Schelphoek
Muidenweg 33
4471 NM Wolphaartsijk (vlakbij Goes, waar je met de trein kan komen, vanuit daar kun je een treintaxi pakken)
Er is voldoende parkeerplaats aan het begin van de Bungalowpark.

Emoticon: Confused Wat moet ik doen om erbij te zijn
Je kan je hier aanmelden door je naam door te geven, je zal dan op de lijst gezet worden. Geen login hier? Je kan je ook aanmelden bij de organisator van deze bijeenkomst, Umberto Hagen: sidhi.astu.1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl
Wat je ook moet doen is hier even vermelden wat je voor lekkers mee gaat nemen. Flessen drank en bier zijn welkom, alsmede een hapje o.i.d., niet verplicht Indisch/Indonesisch, als het maar lekker is. Op deze manier houden we de bijeenkomsten gratis.

Emoticon: Confused Vragen
Vragen kun je altijd hier stellen, of aan Umberto, of aan mij, voor mijn email adres, klik op mijn naam.

Emoticon: Smile Overig
Ik ben vanaf de 28e februari op vakantie, wil je dan bepaalde dingen snel weten, vraag het vooral niet aan mij dan Emoticon: Puh! .

Yun

nona
User
spacer line

yerun en umberto,

ik zal zeker komen, en iets lekker meenemen o.k. groetjes en dikke kus, Pipiet

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik land op Java als jullie in Goes zitten,neem er eentje op mij.Ik heb nu een visum,dus ga lekker drie weekjes genieten daar. Emoticon: Yes!

shuisheng
User
spacer line

= edit, not needed =

Koen
User
spacer line

dag mensen, Umberto, Yerun, Pipiet en andere bekenden,

Leuk dat er weer een bijeenkomst georganiseerd wordt Emoticon: Clown lijkt me leuk om weer te komen. Zijn er toevallig nog mensen die met de auto via Utrecht gaan?

groeten Koen

shuisheng
User
spacer line

Emoticon: Angry

TERDAD
User
spacer line

Hallo allemaal,
TERDAD heeft ook al besloten om te komen!
Van propinsi LIMBURG naar propinsi ZEELAND!
Van kota Roermond/desa Donderberg naar kampung
"de Schelphoek" bij kota Goes ergens in de buurt!
Ik hoop dat ik een BANPOL of SATPAM tegen kom om de weg te vragen!Als maar niet een POLRI nanti di korupsi!
Sampai jumpa nanti

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Terdad,

Ik klus in Nederland wat bij voor POLRES, betalen hoef je niet, maar dan wijs ik je mooi de verkeerde kant op. Emoticon: Bye bye Emoticon: Wink

Yerun

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hallo allemaal,
Wij (vrouw, dochter en ikke) komen morgen ook! Ben benieuwd omong kosong in een vakantiehuisje in Goes. Groet!

Begin de details te vergeten

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Gezellig! Emoticon: Smile

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Jongens,veel plezier daar morgen,ik ga zo weg en zal aan jullie denken. Emoticon: Very funny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-04-2004 10:46 Veer01 wrote:
Jongens,veel plezier daar morgen,ik ga zo weg en zal aan jullie denken. Emoticon: Very funny

Een fijne vakantie! Emoticon: Bye bye

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Bedankt jongen...mijn laatste daagjes als vrij man zijn geteld,tot over drie weekjes. Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-04-2004 10:54 Veer01 wrote:
Bedankt jongen...mijn laatste daagjes als vrij man zijn geteld,tot over drie weekjes. Emoticon: Shiny

We zien de foto's graag tegemoet hier Emoticon: Puh!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Het komt goed...ik hoop er volgende keer...met Edith...weer gewoon bij te zijn. Emoticon: Smile

TERDAD
User
spacer line

Niet zo dan Jeroen!!??
Mijn oude Kever Cabrio moet al zo ver rijden,om mij en mijn vrouw
bij de KOEMPOELAN te brengen! Kasian toch??
Dus als je een mooie metalic grijze KEVER Cabrio ziet,moet je maar meteen met die auto van de POLRES of POLWIL met zwaailicht mij naar DE KOEMPOELAN begeleiden!! TA,TU,TA,TU,TA,TU - je weet wel!
Sampai jupaa morgen ya......

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

De bijeenkomst is voorbij Nababbelen kan hier

Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,190 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com