indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Jawel, we hebben er lang op moeten wachten maar nu weten we tegen wie Oranje het op 7 juni moet opnemen.

De selectie van Garuda bestaat uit 4 genaturaliseerde spelers, waarvan de 2 geboren Nederlanders Sergio van Dijk (Persib Bandung) en Raphael Maitomo (Mitra Kukar), en de 2 geboren Nigerianen Victor Igbonefo en Greg Nwokolo (Arema Indonesia).

De meeste afgevaardigden komen van Persipura Jayapura. De Papuase voetbalclub levert 5 spelers.

De 21 spelers trainen naar verwachting op 3 en 4 juni.

Selectie Indonesisch elftal:
Keepers: Kurnia Meiga (Arema Indonesia), Andritany Ardiyasa (Persija Jakarta), I Made Wirawan (Persib Bandung).

Verdediging : Hengki Ardiles (Semen Padang), Zulkifli Sukur (Mitra Kukar), Ricardo Salampesy (Persipura Jayapura), M. Roby (Persisam Samarinda), Victor Igbonefo (Arema), Raphael Maitimo (Mitra Kukar), Toni Sucipto (Persib), Ruben Sanadi (Persipura).

Middenveld : Imanuel Wanggai (Persipura), Hendro Siswanto (Arema), Ahmad Bustomi (Mitra Kukar), Vendri Mofu (Semen Padang), Ahmad Jupriyanto (Sriwijaya FC), Greg Nwokolo (Arema).

Aanval: Pemain Depan: Boaz Salossa (Persipura), Ian Louis Kabes (Persipura), Andik Vermansah (Persebaya 1927), Sergio van Dijk (Persib).

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Sergio van Dijk is momenteel een van de trefzekerste spitsen in de Indonesia Super League. In de 16 wedstrijden die hij voor zijn club Persib Bandung op het veld stond, wist hij maar liefst 13 keer te scoren. Van Dijk debuteerde maart dit jaar voor het Indonesisch elftal tijdens de AziŽ Cup-kwalificatiewedstrijd tegen Saudi-ArabiŽ.

Raphael Maitimo kwam in Nederland onder meer uit voor FC Dordrecht. Hij speelde in de jeugd voor Oranje onder 17. Voor Maitimo wordt de oefenwedstrijd tegen Oranje zijn vijfde cap. De in Rotterdam geboren verdediger maakte op 25 november 2012 zijn debuut tegen Laos. Een debuut dat hij wist op te luisteren met een doelpunt.

Aanvaller Irfan Bachdim is niet geselecteerd door bondscoach Thiago.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Het schijnt dat Rafael van der Vaart last last van een achillespeesblessure. Hij gaat dus niet mee naar IndonesiŽ. Bondscoach Louis van Gaal roept geen vervanger op.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Als ik een beetje geluk heb kan ik VVIP met de groep mee, vanaf hotel onder politie-begeleiding naar stadion en zo. Ben benieuwd of het gaat lukken. Emoticon: Puh!

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Jeroen mijn zoon vraagt of je een gesigneerde voetbal voor hem kunt regelen Emoticon: Laugh out loud
Serieus !!!

Moeten we de Jakarta Pos in de gaten gaan houden voor een foto van je ??

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

Dat wordt een makkie vrijdag ik hoop alleen dat het niet zo warm is want dat zijn wij kaaskoppen niet gewend.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

beste forumleden, kunnen jullie mij vertellen welk TV station de voetbalwedstrijd
Indonesie - Nederland rechtstreeks uitzend, is dit TVone of Trans 7 zou graag dit willen volgen, volgens mij zend Nederland dit niet uit, maar ik kan wel de Indonesische zenders ontvangen in het nog koude kikkerland. Bedankt in ieder geval

ojla240
User
User icon of ojla240
spacer line

Op de nederlandse zender SBS6 vanaf 15:00 live de wedstrijd, as. vrijdag dus.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 03-06-2013 21:46 latex40 wrote:
beste forumleden, kunnen jullie mij vertellen welk TV station de voetbalwedstrijd
Indonesie - Nederland rechtstreeks uitzend, is dit TVone of Trans 7 zou graag dit willen volgen, volgens mij zend Nederland dit niet uit, maar ik kan wel de Indonesische zenders ontvangen in het nog koude kikkerland. Bedankt in ieder geval

7 uur RCTI

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

ojla240 en malam,
hartelijk dank voor de informatie betreffende de voetbaluitzending kunnen we kijken

spacer line  

Live op SBS 6:
Nederlandse Tijd:

Vrijdag 7 juni - 15.00 uur - Indonesia - Nederland

Dinsdag 11 juni - 13.30 uur - China - Nederland

Alaaf

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Na Rafael van der Vaart zal waarschijnlijk ook Arjen Robben vrijdag afhaken. Hij heeft een lichte blessure aan zijn achillespees opgelopen tegen duitsland.

Van Gaal zij ook dat waarschijnlijk hij alle spelers zal laten spelen, door vel te wisselen. Omdat men niet gewend is om bij +/- 35 graden te spelen en een hoge luchtvochtigheid.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Terugkijkend vond ik indonesie stukken beter als voorheen,de eerste helft had nederland zelfs nog moeite met hun tegenstander,mooi stadion ook en wel leuk eens een intercontinentale wedstrijd te zien Emoticon: Bye bye

peterr
User
spacer line

latex 40.

Kan je me vertellen hoe ik de Ind. zenders kan vinden op de Ned. tv?
bedankt
Peterr

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Gewoon blijven zappen tot je er ťťn tegen komt Emoticon: Wink
Of misschien toch maar een satelietontvanger aanschaffen Emoticon: Confused

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Peterr,
De indonesische zenders krijg ik niet op de tv, maar op de computer.
voetbalwedstrijden worden meestal uitgezonden via : www.okezone.tv
en 10 andere zenders waaronder trans 7 via: mivo.tv
klik google aan en je krijgt mivo.tv en je kunt kiezen welk kanaal je wilt bekijken
is in klein formaat maar op de knop drukken en je hebt een volledig scherm zo groot als je computerscherm is succes.
Dus Malam geen sateliet ontvanger gewoon je computer gebruiken.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De wedstrijd was trouwens NIET te zien via de website van RCTI, rechtenkwestie van de FIFA zoals gewoonlijk. Om eenzelfde soort reden kan ik hier online geen Uitzending Gemist kijken bijvoorbeeld, tenzij ik een truukje uithaal zodat het lijkt alsof ik Nederland achter een computer zit. Dan maar niet.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 13-06-2013 16:17 latex40 wrote:

Dus Malam geen sateliet ontvanger gewoon je computer gebruiken.

Klopt in Nederland ja Emoticon: Yes!
Hier maar niet Emoticon: Angry
Internet is hier duurder als in Nederland Emoticon: Blush

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik betaal 220.000 rph per maand 24 uur online in Indonesie (via Speedy/Telkom)
De kids zitten de hele dag online,

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,137 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 06:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,980,162 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com