indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Cococo
User
spacer line

Heeft iemand een goeie tip?
Wij reizen met kinderen en we willen graag 10 dagen in Kuta Lombok verblijven.
Op het net lezen we dat je gewoon naar daar moet gaan en je vindt wel wat. Maar we vliegen rechtstreeks uit Nederland door naar Kuta Lombok, dus ik zou graag iets op voorhand willen boeken. De hotel die ik zie op internet daar staan weer allerlei ellendige recensies bij. Dus ik hoor graag een persoonlijke tip.
We willen graag vlak bij strand en niet al te duur.

Ik hoor het graag!

Eelco78
User
User icon of Eelco78
spacer line

Hoewel ik zelf (nog niet) daar geweest ben (wel kennissen) zijn zeer veel mensen te spreken over Mimpi Manis in Kuta Lombok (ook met kinderen).
http://www.mimpimanis.com/

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

www.gidsinsumatra.nl | Achtergrond Avatar = De Gungung Kerinci |

Cococo
User
spacer line

DAar heb ik ook goeie dingen over gelezen, maar dat is me iets te ver van het strand. We hebben echt kleine kindjes bij.

spacer line  

Verblijven in het Novotel hotel: http://www.novotellombok.com/

Zeer goede kamers, hotel is gelegen aan het strand, voldoende faciliteiten o.a. kinder entertainment, etc., etc.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Carola78
User
User icon of Carola78
spacer line

Ik ben het helemaal met Amed eens: Novotel Lombok. Een waar paradijs, ook voor de kids. Wellicht kun je 1 van hun private pool villa's regelen voor een mooi prijsje?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,889,770 topic views - 236,224 posts - 13,703 topics - 27,545 members - last post @ 25-01-2020 22:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,707,710 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com