indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Julkie
User
spacer line

Ik ga dus over 2 maanden naar sanur(bali).
En ik ben nu 16 jaar en vroeg me af wat der voor mijn leeftijd te doen is?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Heel veel, lekker feest vieren, vergeet niet om je heen te kijken.
Dan kan je zien hoe je als 16 jarige een bofkont bent dit te kunnen doen.
Kijk om je heen, ook naar de armoede, dan zal je ongetwijfeld meer waarderen hoe goed het mooie Nederland is.

spacer line  

Veel buiten-activiteiten zoals zwemmen, strand-sporten (voetbal, volleybal, badminton, etc.), surfen (zowel wave- als windsurfen), kite-surfen, snorkelen en duiken.
Als je iets niet kunt, kun je er les in nemen.

Dag-trips maken naar een van de vele leuke of interessante plekken / parken op Bali.

'S avonds "feestvieren" kun je in Sanur vergeten. Daarvoor zul je naar Denpasar, Kuta, Tuban, Legian of Seminyak moeten, waar de grote discotheken / nachtclubs gevestigd zijn die tot 's ochtends vroeg open blijven / doordraaien.
Hoe daar te komen? Is 's avonds een taxi-ritje van ca. 20 - 40 minuten en kost je dan tussen de 4 - 8 Euro. Na 12'en s'nachts geldt het (dubbele) nacht-tarief voor de taxi's.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Mag ik 1 waarschuwing geven? Ga niet zelf op een brommer/motor rijden. Er zijn al teveel jonge toeristen met alle gevolgen van dien. Laat je lekker rijden zolang je het Indonesische (zeker het Balische) verkeer niet kent.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,745,379 topic views - 236,098 posts - 13,703 topics - 27,371 members - last post @ 18-01-2020 19:05 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,435,930 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com