indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kiwindo
User
spacer line

Vrienden van mij gaan in juni naar Bali en vervolgens naar Java.
Ze kunnen vliegtickets krijgen van Bali naar Surabaya voor 24 US dollar via internet.
Dit lijkt mij trouwens zeer voordelig. Weet iemand wat het kost als je dit op Bali persoonlijk regelt of wat daar zo'n beetje de prijzen zijn?

totto
User
spacer line

Beste Kiwindo,
Als je een heeel klein beetje op dit forum rond kijkt, zou je kunnen zien dat je op Ticketindonesia alle info hierover kunt inzien.
De ticketprijs die je noemt is minder dan een retourtje Amsterdam - Utrecht, oftewel wat verwacht je nu, een gratis ticket?

Toto Travel.com

kiwindo
User
spacer line

Dag Totto,

In tegendeel, ik verwacht juist geen gratis ticket. Zoals ik zei vind ik de prijs van 24 USD zeer goedkoop dat ik bijna denk dat het niet voor zo'n prijs kan. Vandaar mijn vraag.
Bedankt voor de tip om op dit forum nog even rond te kijken.

Erwinn
User
User icon of Erwinn
spacer line

Hoi Kiwindo, de volgende luchtvaartmaatschappijen vliegen tussen Bali en Surabaya:
  • Citilink
  • Garuda Indonesia
  • AirAsia
  • Mandala Airlines
  • Merpati Nusantara
  • Sriwijaya Air
  • Wings Air
    Voor zover ik weet zijn gewoonlijk Merpati en Wings Air de goedkoopste opties. Prijzen van onder de 300.000 rupiah / 30 dollar zijn via die maatschappijen zeker mogelijk. De vluchten van Wings Air zijn te boeken via de website van Lion Air. Merpati heeft vaak op de dag zelf nog goedkope last-minutes op de luchthaven, maar dan moet je een beetje geluk hebben natuurlijk.

• 'In de Archipel' | Weblog over IndonesiĆ«: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,347,246 topic views - 223,784 posts - 13,516 topics - 16,726 members - last post @ 20-11-2017 16:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,349,236 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com