indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

vandaag op teletext gelezen dat TUI (nekermann en holland international goedkope reizen gaan maken ook naar Bali.

Reden: i.v.m. de problemen met (de Vlieger) maatschappij heeft
Brooke reizen zich teruggetrokken met deze vliegtuigmaatschappij.

Tui heeft zich verzekerd van deze vliegtuigstoelen en gaat stunten
zoals ze zelf schrijven. Luidjes laat je niets wijsmaken 25 dagen naar Ubud villa Alia Ubud voor de prijs van af Ç 4299.

IS DIT GOEDKOOP !!!!!!

kijk voor meer informatie op www.tui.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Heb je een typfout gemaakt? 4299 euro, dat zijn voor mij ruim 2 vakanties van 5 weken naar IndonesiŰ.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Nee Jeroen er is geen typfout gemaakt, ga naar de website en
overtuig jezelf, oke.

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

empat ribu dua ratus sembilan puluh sembilan euros ??!
m u r a h s e k a l i haha
Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Waah.. van die website wordt ik gek, wat een waardeloze zooi zeg. Ik zeg niet dat ik alles perfect doe, maar een reis boeken kan veel eenvoudiger dan via (de website van) TUI. Emoticon: Talk to the hand

Als iedereen die een 'goedkope' vakantie wil mij 4299 geeft, dan krijgen ze een perfecte vakantie ( en steek ik er 3000 in mijn zak Emoticon: Nice )

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 08-02-2005 20:25 sayang wrote:
empat ribu dua ratus sembilan puluh sembilan euros ??!
m u r a h s e k a l i haha
Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Waah... lima puluh juta sembilan ratus empat puluh tiga ribu seratus lima puluh rupiah! (met een koers van 11850... ) Emoticon: Red face Emoticon: Red face

spacer line  

Ik weet niet wat je gedaan hebt?
Maar als ik het probeer krijg ik prijzen tussen de 1100 en de 1900 incl hotel en vlucht 25 dgn.

maar het zal wel!

Peter

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Kijk maar uit met wie je vliegt... mocht het met HollandExel zijn dan heb je grote kans dat het maar een enkeltje wordt... u zijt gewaarschuwd.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Jantje
User
spacer line

Met een enkeltje vlieg je helemaal niet naar IndonesiŰ, want je krijgt geen visum.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

... het is ook niet letterlijk bedoeld Emoticon: Bye bye

Wanneer je de misstanden binnen HXL volgt dan zul je begrijpen wat ik bedoel.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

indrapura
User
spacer line

Mensen hebben jullie al bij Kras reizen gekeken,die stunten ook behoorlijk en in hele chique hotels zoals Hilton Nusa Dua en Laguna Sheraton,ook wat minder in Sanur ,maar toch te doen.
Je vlieg alleen met Phuket Air een Chater Maatschappij uit Thailand,hoor er trouwens goede berichten over.Eva air heeft ook goede aanbiedingen,alleen moet je een nacht in Taiwan overnachten wel een 4 sterren,dus te doen!!!!!!!!!
Succes

Jantje
User
spacer line

On 11-02-2005 08:41 Richy wrote:

Wanneer je de misstanden binnen HXL volgt dan zul je begrijpen wat ik bedoel.

Misstanden bij Garuda zijn ook legio. Bij mijn vertrek uit Amsterdam, half mei 2004 vloog er bij het opstijgen een zilvermeeuw in een van de motoren. Toestel moest terug, na de volle tanks boven de noordzee te hebben geloosd. De nasleep van dit incident is door Garuda beneden de maat verzorg. Weinig personeel die de passagiers begeleidden. Nu, na het plotseling bee´ndigen van de vluchten op Amsterdam en de gebrekkige, onzorgvulgige info, ziet Garuda mij alleen nog op binnenlandse vluchten.

indrapura
User
spacer line

Jantje,die vogels vliegen overal,dus kan dit ook in Indonesie gebeuren,maar maak je geen zorgen Jan ;Garuda komt binnenkort weer terug,ze moeten eerst al die corrupte bende eruit gooien,en volgend jaar beginnen ze weer met een schone lei,er werd altijd gesuggereerd dat deze lijn naar Amsterdam niet rendabel was,maar jij als Garuda kenner weet toch ook ,dat die kisten altijd afgeladen waren.Dus Jan volgende keer zit jij weer in die kist Amsterdam----Jakarta wel een beetje nostalgisch blijven,en niet overstappen naar een ander maatschappij.
Alexander

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,165,267 topic views - 229,446 posts - 13,647 topics - 19,955 members - last post @ 14-12-2018 15:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

109,996,544 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com