indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

PKS legt schuld bij zionistisch complot
Gepubliceerd op 03 februari 2013 09:30
De verklaring van hoge partijleden van de Islamitische PKS dat er een zionistisch complot zou zijn tegen de partij waardoor deze nu verwikkeld is in een groot corruptieschandaal, zijn gedaan zonder dat hier enig bewijs voor is. "Het is slechts speculatie, er is geen bewijs voor," aldus Habiburokhman, van de Vereniging voor Woordvoerders.
Lees verder , klik op de titel

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Man man, eerst vrijwel op heterdaad betrapt worden voor het aannemen van 1 miljard rupiah aan steekpenningen, vervolgens blijkt dat de griet die op je hotelkamer in Le Meridien niet je vrouw was en dan vervolgend schreeuwen dat het allemaal de schuld is van Zionisten.

Ik zou zeggen; berechten, veroordelen en wegstoppen en de partij wegens opruiing gewoon verbieden en opdoeken. In dit land hoeft geen plaats te zijn voor dergelijke Islamitische wolven in schaapskleren. Keer op keer komt de PKS in het nieuws, steeds verschuilen ze zich achter het feit dat de Islamitisch zijn. Lafbekken zijn het.

Dan liever de democraten die gewoon toegeven dat er fouten zijn gemaakt, en dat daaraan gewerkt moet worden. Ook niet goed maar nog altijd 100 keer beter dan dit vieze tuig. Kennelijk komt het woord corruptie of leugen in samenspel met 'niet doen he' niet voor in de Koran of zo.

Als ze er zo prat op zijn islamitisch te zijn, dan moeten ze maar ballen tonen en zichzelf opdoeken vanwege 'niet haalbaar'. Dat zou pas eerlijk zijn.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Wat iedereen al wist, en nu ook gezegd word: vreemdgaan met geld van corruptie is ook niet onbekend in dit land. Emoticon: Worship

Bagus
User
User icon of Bagus
spacer line

Emoticon: Smile Yerun schreef Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Wat iedereen al wist, en nu ook gezegd word: vreemdgaan met geld van corruptie is ook niet onbekend in dit land
Emoticon: Frustrated

Wat nooit uit mijn gedachten zal verdwijnen is het feit dat ik getuige ben geweest van een gesprek tussen hoge haagse amtenaren in the business class van een k.l.m. flight van Jkrt naar A.dam. [ lees onderstaande] Emoticon: Blush

Peter ; Begrijp jij nu waar die die 150.000 gulden zijn gebleven die ons departement geschonken heeft aan de instelling.............. aan dhr ........ ??
Jan ; ehuuummm Peter ....mmehhmm .. ja ik weet waar dat bedrag naar toe is gegaan helaas.
Peter; [ quasie verbaasd] O, ja ?? is dat niet besteed aan project ..........!!
Jan ; Nee Peter dat bedrag is door de directeur PRIVE BELEGD in Malaysia.
.......... dit heb ik uit betrouwbare bron vernomen .
Peter / Jan ..waarop beide ,,heren,, amtenaren in lachen uitbarste en vervolgens de stewardes om hun wijn glazen nog maar eens te vullen.

De gehele reis heb ik niet kunnen slapen en het voedsel heb ik uitgekotst als reactie op deze ziek zwak en misselijk makende corruptie waarbij m.i . ,,solide,, Ned . amtenaren bij betrokken waren.
Als je dit soort mensen leert kennen ..dan ga ik van de dieren houden. mede gebaseerd ook op het feit dat ik enkele maanden daarvoor persoonlijk geconfronteerd ben geworden met het overlijden [ lees moord] op een Indonesier die vlak voor mij op een meter afstand ,,iets nuttigde,, en even later met hevige pijnen overleed.
Dit alles op het vliegveld van Singapore met een Garuda vlucht van Jkrt naar Amsterdam tijdens een tussenlanding enkele jaren geleden ,

diep ontgocheld en verbitterd door dit alles , omdat niet alleen ik maar ook mede passagiers geen ,,weerklank,, hebben gehad van de meldigen aan de verantwoordelijken in o.a Den Haag , en dit gewoon in de doofpot is verdwenen!!!!
Met dit alles kan men beter bij de duivel te biecht gaan ,als vertrouwen te stellen in de z.g overheden.
Met mijn 84 jaren en in de herfst van dit leven wil ik dit toch even kwijt .

Men gaat letterlijk en figuurlijk over lijken ... Emoticon: Angry

Gegroet
Emoticon: Talk to the hand

spacer line  

Als het zo was gegaan zoals je het hoorde Emoticon: Nooo , dan is het tidak bagus .

Nederlanders zijn ook mensen, hebben ook hun zwakheden.

bisa dicek of makemyday .

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Tja, bof he Sid, valt nog in het niet bij de PKS meneer. Begrijp ik je verkeert of hang je de PKS doctrine aan?

Where there is a will there will be relatives.

Bagus
User
User icon of Bagus
spacer line

Emoticon: Blush
Ter verduidelijking van het gebeuren tussen Jkrt /Singapore /A.dam is hier de naam van de persoon die om zeep geholpen werd
de naam van deze voorvechter is ... Bapak Munir en Munir werd vergiftigd op een vlucht naar Nederland . Emoticon: Angry
Wanita tua ini tidak akan pernah lupa bagaimana yang terjadi Bapak Surya... Emoticon: Nooo
Groet Emoticon: Blush

spacer line  

On 03-02-2013 22:08 Bagus wrote:
Emoticon: Blush

Wanita tua ini tidak akan pernah lupa bagaimana yang terjadi Bapak Surya... Emoticon: Nooo
Groet Emoticon: Blush

Saya juga mengerti bu.
Dat had ik ook begrepen.

bisa dicek of makemyday .

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Wow Bu Bagus, u hebt nogal wat meegemaakt! Ja je staat helemaal zo machteloos als je er in het Haagje nog wat aan had willen doen... de zoveelste beerput. Complimenten trouwens, want velen zouden dit over zich heen laten waaien...

Maar dat getuigt van een goede, 'ouderwetse' instelling... zou die tegenwoordig nog veel gevonden worden, in dit soort praktische zaken? Als t mobieltje uitvalt, of een scheet dwarszit is men vaak al in paniek Emoticon: Blush Met u kunnen we de oorlog nog winnen!!!!

Your attitude determines your altitude

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Het is een beetje zwak te zeggen, maar: "Didn't I told you?" Dit zat er al lang aan te komen.
Vandaag lees ik net een artikel: 8 Of The Richest Dictators In History. Dit gaat dus duidelijk over corruptie. Van deze 8 zijn er 6 moslim en de andere 2 katholieke Afrikanen.
Spreekt voor zich; geen commentaar nodig.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,889,266 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,933,572 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com