indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

de hullu
User
spacer line

Wij gaan in aug naar Java en bali,Nu ben ik al op zoek naar muziek die bij onze dvd kan zetten die ik ga maken van onze rondreis.
Ik ben op zoek naar rustige muziek,en niet alleen maar gamelaan want dat verveelt wel snel.
ik zoek ook muziek voor bij bv de watervallen,de rijstvelden en nog meer natuur.op Bali.Maar ook voor bij tempels en vulkanen op Java.
Als ik wat namen weet kan ik mischien al wat downloaden.
Ik heb ook een cd uit de bib van Mus mulyadi dat vind ik ook wel iets.
Maar volgens mij is er veel verschil tussen Java en Bali muziek.

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

de hullu,

Je kunt voldoende dvd/cd's op Bali kopen. Kosten weinig en je kunt zelf de muziek bij jouw filmpje zetten. Doe ik ook altijd. Onderhand heb ik inmiddels veel Indonesische muziek op de plank staan.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

de hullu
User
spacer line

Dat zal wel dat je ze daar ook kan kopen,maar meestal gaan die naar dat de dvd is gemaakt in de kast .Er word hier nooit zoveel meer naar geluisterd.En meeestal gaan we maar 1 keer naar een land,omdat er nog zoveel landen zijn waar we naar toe willen.
En dan krijgen we een verzameling cd waar we niks meer met doen.
Vandaar dat ik de muziek probeer te downloaden.

tu-bagus
User
spacer line

Bespaar je de moeite van het zoeken op het internet. Voor een paar euro heb je al een dvd.
Sarinah in Jakarta heeft een aardige collectie (legaal) en op straat vind je ze nog goedkopenr

spacer line  

Als je niks kan vinden ga je naar Duta Suara bij Jalan Sabang , 200 meter vandaan.
Of beter naar Grand Indonesia Plaza http://www.youtube.com/watch?v=avmovN-kjis
en Indonesia Plaza ( straat oversteken )
http://www.plazaindonesia.com/

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,514,368 topic views - 228,736 posts - 13,635 topics - 19,573 members - last post @ 18-10-2018 12:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,783,273 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com