indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik heb een andere wachttijd voor de AOW .
Die 10 jaar is de leeftijdsverschil met mijn vrouw.
Ze krijg gewoon haar volledige AOW (50%) als ze de AOW leeftijd bereikt.
Plus haar pensioen.
En de mogelijkheid om bij te verdienen tot 220 eurie.
Leuk voor uang bumbu /of rokok..

bisa dicek of makemyday .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Juist je zit nog in de juiste leeftijd Surya.
Doe er je voordeel mee,

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Wij hebben een voordeel dat wij beiden even oud zijn.....

Het nádeel is dat wij onze AOW pas in 2016 krijgen maar we krijgen het vanaf onze verjaardag ( 65 jaar ) + 5 maanden later onze AOW én Pensioen Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Dus die grote gat van 5 maanden moeten we overbruggen door te sparen om onze vaste lasten te kunnen betalen !!!! Emoticon: Angry Emoticon: Cry Emoticon: Angry Ik hoop dat de economie ná 2014 weer groeit ....dan kunnen deze idiote maatregels misschien vervallen.... Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Voor jou gaat het een probleem worden Kembang.
Voor Surya niet dus, lijkt mij inderdaad beter dat je nu voor je zelf ga zorgen.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 15-01-2013 20:03 Kembang wrote:

Wij hebben een voordeel dat wij beiden even oud zijn.....

Het nádeel is dat wij onze AOW pas in 2016 krijgen maar we krijgen het vanaf onze verjaardag ( 65 jaar ) + 5 maanden later onze AOW én Pensioen Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Dus die grote gat van 5 maanden moeten we overbruggen door te sparen om onze vaste lasten te kunnen betalen !!!! Emoticon: Angry Emoticon: Cry Emoticon: Angry Ik hoop dat de economie ná 2014 weer groeit ....dan kunnen deze idiote maatregels misschien vervallen.... Emoticon: Eerie Emoticon: Eerie

Kan het fout hebben maar wat is het probleem....Als je blijft werken tot je 65ste en 6 maanden is er geen sprake van een gat.....

hati hati, pelan pelan

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Senior...gezien ik vorig jaar 1 oktober 2011 geen baan meer hebt en gelet op mijn ruim middelbare leeftijdsjaar kom ik nérgens meer in aanmerking voor een baan....ik heb al stapels sollicitatiebrieven geschreven en evenveel afgewezen, zelfs in de gezondheidszorg waar ik 4 jaar geleden nog ruim 30 jaar hebt gewerkt met diploma's en al....wordt ik niet meer aangenomen....

Dus vandáár die grote gat die ik nú ervoor moet sparen om het te kunnen overbruggen, snap je?

Trouwens ga je nu daadwerkelijk je érgens vestigen in Thailand, IR of Bali ???

senior
User
User icon of senior
spacer line

Tja, als je momenteel geen baan hebt dan zal het inderdaad verdomd moeilijk worden om er nog een te krijgen.Ouder dan 40? Geen kans meer in Nederland......

Met potlood staat de datum van 1 november ingevuld op de kalender , kan nog uitgegumd worden....Met rode inkt staat de datum 1 december ingevuld.......Vietnam dus.....

hati hati, pelan pelan

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Ik heb bericht gehad van mijn pensioenfonds dat mijn pensioen direct op mijn vijfenzestigste geboortedag ingaat. Wel krijg ik een maand later mijn AOW. Voor mij valt de schade dus mee. (Wordt begin oktober 65).

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Mijn prépensioen loopt tot 1 april. allereerst heett de regering de datum verplaatst naar de datum van de verjaardag, ik ben de 18e jarig.
Vervolgens heeft mijn pensioenfonds de datum ook naar de vejkaardagsdatum verschoven.
Nu krijg ik als geboortejaar 1948 ook nog eens een maand later AOW.

Dus 18 dagen april, vervolgens een maand later AOW, daar bovenop 18 dagen later pensioen, tel uit je wins, kassa.
Ik ga voor anderhalve maand AOW en een halve maand pensioen het schip in Emoticon: Angry

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Dat is effe slikken voor jou Malam......Je begrijpt dat ik 5 maanden langer op een

stokkie moet bijten.... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry En dat mijn kinderen nóg langer door moeten werken tot

hun 67e of misschien tot hun 70e jaar en dan het liefst gewoon "dood" gaan dan kost

het de staat een stuk minder en het probleem "ouderen" is meteen opgelost, toch?? Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.trouw.nl/tr/nl/4328(...)t-haar-burgers.dhtml
Met een uitdijend woud van soms tegenstrijdige regels wil de overheid grip krijgen op zo'n beetje alles. Wantrouwen is daarbij het uitgangspunt. Terwijl de meeste mensen deugen, vindt de nationale ombudsman
Ik ben eens nagegaan hoe vaak AOW-fraude voorkomt. Wat denkt u? In 0,001 procent van de gevallen Brenninkmeijer
Met een uitdijend woud van soms tegenstrijdige regels wil de overheid grip krijgen op zo'n beetje alles. Wantrouwen is daarbij het uitgangspunt. Terwijl de meeste mensen deugen.

Ik ben zelf ook de dupe geworden van een verdachtmaking van de SVB.
Nadat ik gekort werd, heb ik alles op alles gezet, dit aan te vechten, wie heeft zo veel puf en kracht omdat te doen.
Er is van de week een gesprek geweest en die heeft geresulteerd in een excuus van hun kant dat er van hun kant een fout is gemaakt, dat ze de gegevens niet hadden nagetrokken, omdat het weer bij een onderdeel in Roermond terecht was gekomen.
Moet de uitslag nog daarvan ontvangen.
Moet wel schrijven ze waren zeer begripvol en constructieve in hun gesprekken.
Het voelde goed aan en had het gevoel, dat ze ook niet zo goed wisten, wat ze er mee aan moesten, omdat het een opgelegde systeem is, waar nu de ombudsman over rept en die zeer bewaarheid is.
Ze voelde zich ook niet op hun gemak doordat ik hen die voorbeeld gaf dat hier Bulgaren zomaar geld konden innen en dat ze dat nooit terug kregen.
Maar wij de AOW mensen zijn afhankelijk van hen geworden en ze kunnen met ons geld doen wat ze willen.
De politiek is hier debet aan.
Zoals je kon volgen dat staatssecretaris Weekers, in een moeilijke positie is gebracht, door zijn eigen ambtenaren en het ontstaan van die situatie, is wel de Kamerleden zelf, die dit veroorzaakt heeft, want als er iemand boter op hun hoofd hebben, dan zijn zei het wel.
Zoals stiekem Kunduz/Lente afspraak, regels/wetten te bedenken, om zo snel iets door te jassen in de tweede kamer.

Met het ABP hebben we ook een schikking kunnen treffen, dat er iets bestaat als je partner geen 100% AOW heeft word er toeslag gegeven.
Ook weer zoiets, bedacht om je recht te ontnemen, waardoor ze je kunnen korten op een wijze die ze zelf niet kennen.
Want bij telefonische gesprekken heeft iemand uit het hogere segment verantwoordelijk en persoonlijk verteld, dat het zo was, francisse, die korting en dat ik dat moest aanvaarden.
Nou mooi niet, want ben op het congres geweest van ABP en die hebben mij in contact gebracht om te kijken dat ze er iets aan kunnen doen.
Dat resulteerde ook in die toeslag en op terug werkende kracht zodat het negatieve saldo positief werden.
Ik heb ook een advocaat er op gezet gehad, maar dat is ook een tegenvaller, want het meeste moet je toch zelf doen.
Dat zijn mensen die ook de praktijk niet kennen en zo rommelen ze maar wat mee, om alleen het geld op te strijken, van de Juridische verzekering.
Neen een heel energie volle gedoe dat je niet in de koude kleren gaat zitten.
Dat je op een leeftijd van 70 jaar, dit moet mee maken, is al een aanfluiting van de instanties en de samenleving.
Sorry dat het woord IK, in veel voorkomt, maar het kon niet anders, ik was de lijdende persoon............ Emoticon: Laugh out loud Emoticon: So funny Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

De "woonlandnorm" voor Indonesie is dacht ik 70% en die is al ingegaan voor mensen die in Indonesie wonen met een WAO of WIA uitkering (dat valt onder de wet BEU)

Er zijn wel plannen (van die leuke meneer Kamp en Donner) om ook de AOW voor pensionado's in de toekomst te verlagen vlgs de "woonlandnorm" maar ik dacht niet dat dat al van toepassing was.
In europees verband (EU-landen) zal dit nog wel even op zich laten wachten maar voor landen buiten de EU worden er achter de schermen al "messen geslepen" en dan weet ik dat enkele mensen hier zullen zeggen dat gaat niet gebeuren, maar ik heb dacht ik ook zoiets gehoord toen ik het over de verlaging van pensioenen had en men ziet het nu zelf wat er gebeurd. Don't shoot the messenger, but prepare this can happen. Eerder als dat je wellicht nu verwacht. Vergeet niet de tactiek die "de regering" volgt in Nederland.... Eerst worden de gastarbeiders aangepakt,(dat vindt de PVV en de meeste Hollanders normaal) daarna de mensen die buiten de EU wonen (oud-kolonies voorop), daarna de EU-inwoners (en ondertussen mogen de Bulgaren dan gratis komen pinnen want fraude dat houden we onder de pet)

de WAO van vroeger daar zijn inderdaad veel mensen onterecht in terechtgekomen.
Inmiddels zijn er al zo'n 48.000 herkeuringen gedaan (dacht ik) en veel mensen zijn "uitgestroomd" zijn nu aan het werk (zoals het hoort) of zitten aan de bijstand
Ook vaak onterecht want de nieuwe regels zijn soms absurd. Zelfs met terminale kanker wordt er nog van je verwacht dat je doorwerkt totdat je er echt bij neervalt.
de WIA is anders, daar kom je niet zo maar in en daar wordt streng herkeurd regelmatig
en dan moet je toch echt wel iets hebben wil je daar inblijven.
Dus die generalisering da's niet meer van deze tijd.
Er zullen er misschien wel een beperkt aantal zijn die toch nog tussen de mazen van de wet (regels) door kunnen zwemmen maar niet meer in die mate als vroeger. Dus aub niet in het verleden blijven hangen er is een nieuwe realiteit tegenwoordig.
Vooroordelen stigmatiseren alleen maar en zijn een subjectieve beleving Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ziel het Bulgaarse balletje is inmiddels gaan rollen, het blijken niet alleen Bulgaren te zijn maar meerdere EU landen.
Dat de verbazing en verklaring van Weekers gespeeld was is inmiddels ook duidelijk.
Hij heeft de kamer verkeerd voorgelicht, ambtenaren van zijn ministerie hebben inmiddels verklaard dat Weekers wel degelijk op de hoogte was, mijn broek zakt er van af.

Als ik jouw verhaal lees Ziel dan is één ding wel heel erg duidelijk.
Ben je als oudere bekend met internet, volg je het nieuws en ben je niet bang je broodmolen open te doen dan is het mogelijk je recht te halen.
Het handelen van het ABP is laag en gemeen, iemand willens en wetens zijn opgebouwde rechten onthouden, pas toekennen als je het niet pikt.

Uitgekookte buitenlandse criminelen die uit de Nederlandse staatsruif vreten en een staatssecretaris die de boel besodemieterd en doet of hij niets weet.
Vul ik een belasting formulier in en maak een foutje van 5 Euro krijg ik een keurig briefje dat ze een foutje hebben gevonden, ze weten precies wat het inkomen is.

Kapitalen aan toeslagen aan criminelen betalen, maar opa en oma van 75 die geen kaas hebben gegeten hoe ze toeslagen kunnen krijgen laten ze gewoon afdarren, terwijl ze met één druk op de knop kunnen zien dat ze recht op zorgtoeslag hebben.
Miljoenen aan toeslagen blijven zo hangen en worden aan de andere kant te grabbel gegooid, noem dat maar sociaal.

Sommige ouwetjes komen als ze pienter genoeg zijn bij één van de elkaar bestrijdende ouderen organisaties terecht, die dan toeslag regelt, of bij een vakbond (waar ze dan wel 15 Euro per maand contributie voor moeten betalen)
Het merendeel heeft er geen weet van dat ze recht op toeslag hebben.
Ziel jij bent een schoolvoorbeeld van hoe het ouderenbeleid werkt in Nederland.
Je broodmolen open trekken, doe je het niet dan denkt vadertje staat pik in het is winter.
Triest, in en in triest.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja sabar2 als je van de instantie afhankelijk bent, dan heb je nooit geen zekerheid meer.
Je bent aan de nukken van deze tijd gebonden en die zien er niet zo goed uit.
De WAO was een afvoer putje van de werkgevers, als je iets mankeerde dan moest je er uit en dat ging vroeger makkelijker dan tegenwoordig.
Nu zijn ze verplicht, een percentage mensen aan te nemen, die gehandicapt zijn.
Ik ga niet zo ver terug naar het verleden, als onze vriend SA, omdat er wisselende tijden zijn, die het veranderen van uitkering kan beïnvloeden.
Voor Indonesië, mensen die nu nog vanouds een uitkering hebben uit Nederland, blijven die behouden, maar nieuwe gevallen, worden niet meer meegenomen, naar een uitkering van uit Nederland.
Je ziet het van die Marokkanen die ze hun uitkering willen gaan verminderen, wat daar in dat land Marokko teweeg brengt.
Ze adviseren niet meer op de P.vd.A te gaan stemmen, dat uiteraard harstikke goed is.
Die mooie tijd is voorbij, de jongeren generatie denken daar heel anders over, dan wij hadden kunnen bevroeden.
Je eigen broek ophouden, is nu van belang en hoe doe je dat.
Je verzekeren en je daarin iets zien te kunnen sjoemelen, om in die pot te kunnen graaien
Dat word nu de kunst van je slimheid en van de mogelijkheden in de mazen van de wed.
Dat kan je hier niet in het openbaar schrijven, slapende honden moet je niet wakker maken.
Je ziet het voorbeeld van de Bulgaren, toch slim van die mensen, maar o zo dom van Nederland.
Altijd de beste jongen van de klas willen zijn en je ziet, hoe ze er mee omgaan......... Emoticon: Emoticon: Very funny

Ja Malam je verhaal doorkruiste mijn bericht je heb geheel gelijk en het is ook schandalig.
Maar je kan uit de verhalen van Ambtenaren nu ook merken dat ze het geheel niet meer pikken en in het openbaar op Internet hun verhalen plegen te doen.
Zoal ik schreef deze generatie jongeren in de tweede kamer hebben allemaal boter op hun hoofd geen roomboter maar van die vieze drek van margarine......... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Troost je Ziel, ik had een flinke aderlating gedaan toen ik in prépensioen ging.
Nu na 38 jaar trouwe pensioenbetaling en niet zo'n beetje ook, heb ik mijn eerste pensioenbetaling van die weldoeners mogen ontvangen Emoticon: Yummie!
Aangezien ik wist dat het was gestort had ik mijn voorbereidingen getroffen voor ik naar de hoogte van het bedrag ging kijken op mijn rekening.
Een plastic zakje naast mijn kepeuter gelegd en me met veiligheid gordels in mijn stoel vast gebonden.

Maar goed ook, ik lazerde door de gordels niet uit mijn stoel en met het plasticzakje onder hand bereik kon ik het hyperventileren op tijd de kop indrukken. Emoticon: Angry
Nu had ik de beloften in mijn werkzaam leven dat mijn pensioen/AOW was gebaseerd op 70 % van mijn salaris gelukkig al met een korreltje zout genomen Emoticon: Blush
Maar dat het net boven de 50% uit zou komen viel mij toch eenvoudig gezegd een beetje rauw op mijn dak. Emoticon: Shut up!

Afijn, ik ben net als jij gelukkig pienter genoeg om alles is even stevig te controleren, bovendien zal ik een lijntje uitzetten naar de kennis die Bulgaren hebben op toeslag gebied om legaal mijn maandelijkse kapitaal wat aan te vullen Emoticon: Laugh out loud

Moet ik wel, want als mijn huur en gas en licht van deze maand betaald zijn dan kunnen we nog precies een kilo aardappelen, halve kilo gehakt en een krop sla kopen, de zorgverzekering zou ik dan in de wacht moeten zetten, immers ik mag dan wel 65 zijn geworden maar AOW krijg ik pas eind volgende maand.

Ik zal ook maar vast de ING waarschuwen dat er eind mei een kapitaal van 302 Euro aankomt, dat dit dus geen DDos aanval is maar het bedrag dat Malampie krijgt van vadertje staat, stel je voor dat de ING weer plat gaat van dat kapitaal Emoticon: Laugh out loud
Dus vandaar Ziel troost je, we zitten in het zelfde schuitje, de enige troost die ik heb en daar hou ik mij maar angstvallig aan vast, honderdduizenden ouwe sloebers die tweemaal zo hard gewerkt hebben als ik, die het stukken minder hebben.

Als ik me zelf dat maar lang genoeg voor houdt dat ik een bofkont ben dan ga ik het zelf nog geloven ook.
Samsom en Rutte, vrede zij met U Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam daar ben ik nu mee bezig, nadat ik al 5 jaar mijn pensioen heb, na mijn FPU uitkering van boven de €1800,netto om die berekeningen van het pensioenfonds te begrijpen, er nog niet achter hoe ze het berekenen .
Het schijnt een constructie te zijn die niet normaal is, want je heb jaren daarvoor betaald en ook je werkgever er aan meebetaald, dan krijg je denk je 70% van je laatste genoten salaris maar niets is minder waar.
Al die toeslagen die in die salaris waren verwerkt, worden niet meegerekend.
Ik moet daar nog antwoord op krijgen, het doet wel even, want je zag ook dat het al, in mijn geval, heel wat maanden geleden heeft plaats gevonden en nu eindelijk kunnen ze je ontvangen.
Dus wacht nog af en laat ze het maar eens duidelijk laten berekenen.
Dat zou ik, als ik jou was, ook laten doen, vraag aan die Aegon hoe de berekening heeft plaatst gevonden en laat ze het op papier zetten.
Je moest eens weten hoeveel salaris het bestuur krijg en al die bijlage van auto bezit aan toe.
Laatst was ik bij een congres en daar waren lieden bij die het bestuur flink aan hun schenen schopte, maar ze worden er niet warm of koud van, als je eigen ingewerkt heb en je zit in die positie, dan kunnen ze gewoon hun eigen salaris bepalen.
En daar zitten ook vakbond medewerkers in het bestuur.
Die leven er ook op los, ja zo gaat het in een westerse land, met mogelijkheden om via slinkse wijze je eigen belangen voorop te stellen.
Een arbeider die kapitalistisch word, is erger dan iemand die al altijd in het kapitaal zit.
Door een dief, vang je dieven, zo is het harde leven en werkelijkheid....... Emoticon: Angry Emoticon: Cry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik ben er mee bezig Ziel.
Gelukkig is er een pensioendesk in de beroepsgroep waar ik in zat, nadat duidelijk werd dat er op grove manier werd gezwendeld.
Een gabber van mij waar ik samen op de barricade heb gestaan heeft zich de hele materie duidelijk gemaakt en doet deze pensioendesk.
Hij zoekt het uit, gaat goed komen, bovendien ben ik zelf ook aan het spitten.

Één ding is mij inmiddels duidelijk geworden, de pensioenfondsen zijn Godvergeten rijk, kommer en kwel uitdragen.
Zelfs in 2011 hadden de pensioenfondsen boven de 801 miljard die ze al reeds bezaten en ondanks de uitkeringen een resultaat van 74 miljard winst.

Door jongeren bang/bank te maken zetten ze de verhoudingen van ouderen en jongeren op scherp, Den Haag doet daar vrolijk aan mee.
Het bewijs is de vereenvoudiging van de loonstroken, laagste schijf verhogen met 3.9 % , compenseren voor werkenden en ouwetjes 3.9 % extra lasten door de strot duwen.
Natuurlijk zijn jongeren het daar mee eens, immers ze horen niet anders als dat alle ouwetjes rijk zijn.
Niet vreemd, zo dacht ik ook toen ik 30 was???? Nee dus!!!!!
Schande, hoelang gaat het nog duren dat Nederland wakker wordt en de tactiek van tweedeling zaaien door gaat krijgen van politiek Den Haag.

Voor domme en blinde middenstanders en socialisten, geniet nog even van de capriolen van die twee.
De volgende verkiezing is het einde oefening voor die twee, die hebben hun nest al opgeschud, en pakken een vet betaalde baan in het bedrijfsleven waar ze samen het balletje naar toe hebben gerold.
Velen gingen twee al voor, lekker slapen en morgen gezond weer op Nederlands volk.

Gek hé 50plus groeit als de pest Emoticon: Confused
Hoe kan dat nou, 3 miljoen ouderen die wakker worden Emoticon: Confused
Door krijgen dat niet de radicaliserende moslims in Nederland een probleem zijn maar de radicaliserende politici die in snel tempo Nederland naar de sodemieterij helpen Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

On 27-04-2013 02:39 sabar2 wrote:
De "woonlandnorm" voor Indonesie is dacht ik 70% en die is al ingegaan voor mensen die in Indonesie wonen met een WAO of WIA uitkering (dat valt onder de wet BEU)

Door omstandigheden kan ik formeel niet remigreren naar mijn land pan erkomst(in dit geval Jakarta e.o).
Ik vraag me af als ik in Ollanda 1200 zoveel Dreesgeld netto krijg (zie de site van SVB) dan kan SVB/Nederland mijn karige toekomstige AOW niet korten.Toch ?
Want dan moet ik voor een klein appartement (<40m2) al 500 eurie huur betalen , buiten de ziekenfonds kosten.

bisa dicek of makemyday .

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

hier ging iets verkeerd

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

quoten en een commentaar toevoegen lukt ff niet

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 27-04-2013 15:41 sabar2 wrote:

hier ging iets verkeerd

Lukt Sabar2, misschien een klein foutje gemaakt?

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 27-04-2013 13:21 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Door omstandigheden kan ik formeel niet remigreren naar mijn land pan erkomst(in dit geval Jakarta e.o).
Ik vraag me af als ik in Ollanda 1200 zoveel Dreesgeld netto krijg (zie de site van SVB) dan kan SVB/Nederland mijn karige toekomstige AOW niet korten.Toch ?
Want dan moet ik voor een klein appartement (<40m2) al 500 eurie huur betalen , buiten de ziekenfonds kosten.

Logische vragen moet je niet stellen aan deze regering.
De 3% norm is heilig Op papier moet het er mooi uitzien
De sores die men veroorzaakt, da's voor later zorg (na de verkiezingen)
Mensen die meer als 100.000 hebben die moeten ontzien worden, die moeten belasting extra terug krijgen.
Heb je een koophuis dan zit je goed want vadertje drees is uit de mode maar broertje Rutte wil graag doorsponsoren.
Dus dan blijft er maar een ding over .... al die gewone mensen dat zijn profiteurs en fraudeurs dus iedereen moet inleveren en daar beginnen we dus mee Want de dames/heren van de PvdA hechten meer belang aan hun reetbekleding als hun principes. Wat kunnen we nog meer uitruilen ?? Het credo van de PvdA

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ik heb het nu via copy-paste gedaan,want het ging weer verkeerd.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Legaal stelen van ouderen
Pensioenprobleem is ontstaan doordat overheid van de pensioenreserves 25 miljard heeft opgeeist. Geld is foetsie!!!!
geen pensioen indexering 2010
geen pensioen indexering 2011
geen pensioen indexering 2012
geen pensioen indexering 2013
zorgverzekeringpremie omhoog
zorgvoorzieningen omlaag (uitgehold)
eigen risico zorg omhoog
pensioenfonds uitkering omlaag
pensioeninkomsten belastingschalen extra omhoog
BTW omhoog
inkomsten belastingtarieven omhoog
levensonderhoudlasten omhoog
vastrechtlasten gas/licht/water omhoog
ongedekt AOW gat voor beginnende AOWérs
WOZ-waarde van eigen woning omhoog, terwijl marktwaarde daalt.
Het moet niet erger worden!!!!!
Wat te denken over Allochtone Nederlanders in het buitenland.
Marokkanen die aan meerwijverij doen krijgen voor elke vrouw een uitkering in het buitenland
alle weduwen van de overleden Marokkaanse-Nederlander in het buitenland wonende krijgen weduwen pensioen
alle kinderen van elke vrouw krijgen kinderbijslag, Kassa!!!!!
minimum inkomen in Marokko is 200 euro, vrouw krijgt 1,200 euro, Kassa!!!!!!!
er vindt geen controle plaats want Marokko is ertegen
hun hypotheken, bedrijfjes en bakkerijen worden zo door Nederland betaald
etc. etc...
Ontwikkelingshulp buitenland meer dan 4,5 Miljard Euro in 2013
aan landen zoals Cuba, Suriname etc.. Kassa!!!!
binnenkort komt er een crisisbelasting
Laat je stem horen!
Doorsturen !!!!!!
Na de schandalige wanvertoning van Ascher en de PvdA en de VVD afgevaardigden vandaag in de kamer is het goed dit nog even door te nemen.
Nog schandaliger is het hoe de linkse media (VARA en consorten) dit crimineel uitzuigen van ouderen doodzwijgen of vergoelijken. Lees de website hieronder.
Daarom is het goed dit zoveel mogelijk te verspreiden.
Ze denken dat ze ouderen stil en dom kunnen maken maar de afrekening houden we vers.
Ongelooflijk hoe de 50 plus partij in de media genegeerd wordt.
De linkse propaganda programma's van Pauw en Witteman en DWDD met de grootste graaiers
van dit land als presentatoren zoeken naar mogelijkheden om deze ouderen dreiging uit te schakelen.
Men is bang dat het tot een mars naar den Haag leidt.
Zonder ondersteuning van bonden of wat dan ook.
En dan zou voor onze "socialistische" PvdA wel eens tot onnoemelijke schade kunnen leiden en een afgang zijn voor de bonden.
Maar we hebben internet en email en we bouwen verder uit.
Als iedereen doormailt naar alle ouderen die hij kent is het zo weer het land rond.
Open deze website en lees de reacties.

http://www.elsevier.nl/Politie(...)-1160328W/?cmpid=NLC|elsevier_dagelijks|2013-01-30|Asscher:_geen_schuld_kabinet_lastenverzwaring_ouderen

&pagenr=6#comments
Deze schandalige uitzuigerij van ons ouderen zullen we stoppen.
Hoe sneller doorgestuurd hoe sneller overal weer bekend.
Lees ook dagelijks Elsevier en De Telegraaf en volg de website van 50 plus.
We zullen ze krijgen de dieven. Wat er in de verzorgingshuizen gebeurd is helemaal beestachtig.
De nieuwe slogan van de PvdA: Dus niet meer de partij van de arbeid.
Maar de Partij van de Armoe

Sorry Jeroen misschien een beetje of topic maar dit moet door gegeven worden.

Shalom

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Ach Bokito .... de redding verwacht ik niet van 50plus.
Ze mogen van mij 25 zetels halen ten koste van VVD CDA PvdA D66 en PVV
Maar ik verwacht er verder niets van als meerdere eer en glorie voor Henkie zelf
Henkie is geen straatvechter met een sociaal hart , slechts een populist.
Maar dat kunnen de mensen pas zelf zien als 50PLUS groterder is.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,913 posts - 13,715 topics - 29,372 members - last post @ 29-03-2020 18:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,593,441 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com