indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij komen al jaren op Bali.
Voor een ieder die informatie en (praktische) tips willen over BALI
heb ik e.e.a. op papier gezet. Ik kan u desgewenst deze informatie
toesturen.
betty.schuitRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kpnmail.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Op papier zetten is niet handig, je kunt het dan beter online zetten, onder meer gewoon hier op het forum. Dat scheelt heen en weer emailen en anderen kunnen dan tips en opmerkingen bij je informatie plaatsen.

spacer line  

Het is nog al een verhaal om online te zetten.
Uit de vele reakties de afgelopen twee jaar, heb ik gemerkt dat men het niet erg vindt om er een mailtje aan te wagen.
Maar ik begrijp je punt. De informatie is echter te uitgebreid om hier online te zetten.

Sjon_sv
User
spacer line

Op 30-12-2012 15:02 schreef Betty en Fred:
Wij komen al jaren op Bali.
Voor een ieder die informatie en (praktische) tips willen over BALI
heb ik e.e.a. op papier gezet. Ik kan u desgewenst deze informatie
toesturen.
betty.schuitRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.kpnmail.nl

Heb ik een Goede Tip voor Jullie ik kom al meer dan 25 jaar jaarlijks op Bali waren jullie al in het Olifanten park geweest ? De Verkeers Minister voor Toerisme heeft daar een Webcam laten plaatsen. Zodat de toekomstige Toeristen alvast een voor proefje van krijgen gewoon Thuis achter je Pc Emoticon: Party! bij deze plaatst ik hier deze Url let wel op het is op Bali 7 uur later dan in Nederland ( http://www.earthcam.com/indonesia/bali/?cam=bali2 ) Alvast veel voorpret groetjes Sjon

Sjon_sv
User
spacer line

Dat hoeft niet meer het staat hier boven voor belangstellenden. gr. sjon Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,580 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com