indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

He op de eerste plaats een Merry Crismas toegewest aan alle Emoticon: Party!
Nu mij vraag ik kom 19 Februari naar Indonesia.Ik ga Java Bali doen 24 dagen.Ik kom 20 Februari in Jakarta aan en ga naar Bogor daar blijf ik 3 dagen ga ook naar Jakarta.En dat is mij vraag is er nog wat over van de Nederlandse gemeenschap.Mijn vader heeft gewoond in de wijk Rijswijk ik weet ondertussen dat daar niks meer van over is.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Groeten Joop Emoticon:

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Topic verhuist naar het juiste subforum

It's only kinky the first time.

spacer line  

On 26-12-2012 01:28 Joop van der Meer wrote:
Mijn vader heeft gewoond in de wijk Rijswijk ik weet ondertussen dat daar niks meer van over is.

Groeten Joop Emoticon:

Ik dacht dat je ergens een tijdje geleden al een oproep had geplaats en antwoord had gekregen ?

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Ja dat klopt maar messchien Surya weet julle iets meer wat ik kan bezoeken.
Groeten Joop

spacer line  

Wijk Rijswijk bestaat nu nog, alleen met andere naam.
Waarschijnlijk zoek je aan de kant van de Batu Tulis straat of Pecenongan -Pasar Baru .
http://www.streetdirectory.com(...)te_19432/travel_no_/

spacer line  

Dank je wel Surya heel fijn daar heb ik wat aan.Maar het wordt wat later dat wij er heen gaan Emoticon: Nooo Want ze hebben kanker ondekt in mij prostaat,van de 10 beopsis was er een besmet.Maar wel agressief en ze vonden dat ik niet op vakantie moest gaan daar voor.Risico is te hoog.Nu 2 Januari trekken ze een plan daarvoor.Spannend deze tijd.
Groeten Joop

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Wow Joop,

Vervelend bericht. Veel sterkte de komende tijd.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Kloten bericht Joop, veel sterkte en laat wat weten, ze kunnen en weten veel in ons landje, dus maak je niet al te veel zorgen.

elsbeth
User
spacer line

Joop, het zit jullie niet mee, he?
Hoewel je laatst wel een positief bericht over je vrouw postte.
Heel veel sterkte!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb laatst een kennis die wij hebben ontmoet in Jakarta die uit Hilversum, die hier in Jeroen Bosch ziekenhuis, geholpen was aan de prostaat en sluitspier, weer aardig opgeknapt was, bezocht in het ziekenhuis.
Ik ben er zelf ook er aan geholpen, maar niet zo erg als Joop schreef.
Potverdomme die prostaat is wel een lelijke ding die oudere, vooral mannen last van krijgen.
Sterkte Joop ook van mijn kant,laat je hoop niet zakken, ik bedoel, het is erg, maar er niet bij de pakken neer zitten, sterkte er mee.................. Emoticon: Sadley Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Joop, sterkte .

Inshaallah , ga ik in maart 2013 naar mijn kampung in Jkt, dat wijk Rijswijk ken ik redelijk goed
Als je hulp nodig heb in Jakarta wil ik voor jou gaan kijken .
We zouden eigenlijk in november/dec 2012 gaan , vakantie al ingediend maar ging niet door.
Omdat ik ook ziek geweest ben , hoop dat ik a.s maart met dokters toestemming kan gaan.
Ik kan e.e. a voor je uit zoeken als je het wil .

spacer line  

Heel fijn Surya dat is goed als jij vast voor mij wil kijken.En je bevindingen wil geven hou ik mij aanbevolen.Voor mij wordt het wel wat later eind van 2013 meschien.Ligt aan de herstel
Nu ik heb gehoord van een behandeling die goede ruseltaten geeft.En dat is de Hyfu dat werkt met geluids golven.Alleen het omliggende gebied moeten ze koelen met 5 graden anders zou de boel verbranden.Maar die behandeling kost 9000 euro maar 1 Januari hoop ik te weten of het in de basis van mij ziekenfonds verzekering zit.
Groeten Joop

spacer line  

De vakantieaanvraag is al ingediend en we mogen gaan.
Alleen moet ik nog rekening houden of ik (ook) dokterstoestemming krijg.
T.z.t zal ik kontakt nemen via de forum, mijn h.p(tel nr in Jkt opgeven).
Heb ook al 2x voor iemand in Jakarta gezocht.
De probleem is dat de bevolkingsregister (toen) nog niet allemaal gedigitaliseerd is.

spacer line  

Oke weet iemand of het moeilijk is om wat Indonesie te leren.En zijn daar curses voor of kan je dit ook zo leren.Als ik dus beter ben en ik ga er weer na toe dan wil ik mij een klein beetje verstaanbaar maken.Lijk me makkelijk.
Groeten Joop

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Joop, In ons dorp is een zgn. Volksuniversiteit. Daar werd ooit een basiscusrus Bahasa Indonesia gegeven. Wellicht dat er bij jou in de omgeving ook iets dergelijks is.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Maar is Indonesie makkelijk te leren of is dat moeilijk.Ik wil me alleen wat verstaanbaar maken. Groeten Joop

spacer line  

Surya ik ken je mij Aimail geven dan kennen wij daar wat berichten uitwisselen.
Groeten Joop

spacer line  

Het nu bekent wat ze gaan doen met mij prostaat.Het wordt een Robotoperatie heb ik vandaag gehoord zal half Februari plaats vinden.Ze halen alles weg de hele prostaat.Het herstel is sneller hiervan houden het op 3 tot 6 maande.Dus dan kan ik weer naar Indonesie wil ik graag.
Groeten Joop

spacer line  

Nu het heeft ruim twee weken geleden plaats gevonden.De operatie is geslaagt wel is het heftig geweest,er zijn complicatie geweest.Ze hebben oude hechtingen gevonden van 40 jaar geleden van een liesbreuk die zat verkleeft.dus ze konden de Prostaat er moeilijk uitkrijgen.Nu alles is verder goed gegaan ik ben schoon ook de randen.Nu moet ik herstellen en dat heeft tijd nodig.Ik lijk wel een baby want ik loop weer met een luier om.
Groeten Joop

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Maakt niet uit Joop....het positieve hierin is dat je weer gezond wordt...en dat is het allerbelangrijkste toch?
IndonesiŽ loopt niet weg hoor.....je hebt alle tijd om van alles nog van te genieten.
Sterkte en beterschap toegewenst.... Emoticon: Smile Emoticon: Smile

spacer line  

Bedankt Kembang het gaat eleke dag een stukje better met mij.En dat moet wel want ik wil eind Augustus naar Indonesia met mij vrouw.Dan ken ik mij aan genomen dochter zien.Wij gaan dan de reis Java Bali Lombok doen 30 dagen heel fijn.En mij roots in Jakarta bekijken. Emoticon: Smile Emoticon: Smile

spacer line  

Joop , kan je de familie naam en evt adres opgeven.?
Vorige week rijd ik diverse keren in de buurt ,k logeerde 3 nachten bij Tune Hotel in Pasar Baru.
Over een week ben ik weer in Jakarta .
Kan ik effe kijken of er iets te vinden is , de gang naar de CaPil (burg,stand kan ik niet doen, heb te veel prive zaken te regelen , en moet nog een week ergens bivakkeren .

spacer line  

Hallo Surya de naam is van der Engh heeft gewoond in de wijk Rijswijk. Het waren huizen met een balkon aan de voorkant.Het moet zijn geweest voor 1940 dus dat is lang geleden.Adres weet ik dus niet Surya alvast wel bedankt voor de moeite messchien kan je wat fotos maken van de wijk.Groeten Joop en veel plezier daar

spacer line  

zal mijn best doen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,597,870 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com