indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Enrico
User
spacer line

Ga half februari tot half maart naar indonesie. Zoek boor de laatste twee à drie nachten een leuke rustiger plek voor mij en mijn vrouw.

Iemand suggestie.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Indonesie is best groot. Misschien is het handig om er iets bij te zetten van welk eiland, welk deel van het eiland etc. Op Bali en Java ken ik wel wat plekjes maar het lijkt me belangrijk om te weten van waar het vliegtuig weer vertrekt.

From Dayeuhkolot with love

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 22-12-2012 12:49 monyet wrote:
Indonesie is best groot...

haha...understatement van de eeuw

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Enrico
User
spacer line

Excuus idd helemaal vergeten waar.

Plan is om op bali op reis afstand van vliegveld de laatste twee drie dagen rust te houden.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Als je echt rust wil, dan is dit misschien iets: http://www.la-joya.com/
Geen warm water, geen televisie en geen airco, maar wel een prive-tuin en de wind van de zee die zo door je bungalowtje waait, 's ochtends kun je vanuit je bed de zee zien. Zwembad is heerlijk, eten ook, alleen wat ver van het drukke Kuta. Eigenaars zijn Frans en zeer vriendelijk.
Als je ergens tot rust wil komen dan is dit de plek.

From Dayeuhkolot with love

Enrico
User
spacer line

Thx na vier actieve weken zoeken we eigenlijk wel iets meer comfort vliegen daarna terug naar AMS

Joopvp
User
spacer line

Hoi,

kijk eens op spam removed.nl en www.spamremoved.nl

Edited by Oyibo
MODERATOR BREAK

joopvp, reclame is aan regels gebonden. Dit is niet de eerste melding. Bij herhaling? nick--------> Schroot.

Placed by oyibo @ 23-12-2012 15:26

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,006,407 topic views - 240,849 posts - 13,736 topics - 34,552 members - last post @ 04-03-2021 12:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,005,264 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com