indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Relvis
User
spacer line

Hallo mensen, ik woon en werk sinds een aantal maanden op bali en ik heb gehoord dat er hier zo'n 700 nederlanders permanent wonen. Ben er alleen nog maar zelden een tegengekomen ! De enige nederlanders die ik hier zie zijn overwinteraars van OAD Emoticon: Wink Wie woont er ook hier en heeft zin om een keer een koude bintang te drinken ?

groeten vanuit een bloody hot Bali, Bas

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Bas,
Er wonen inderdaad best veel Nederlanders op Bali maar dat wil niet zeggen dat iedereen zin heeft om een koude Bintang te drinken.
Zonder die Bintang is het best mogelijk om eens een praatje te maken met mij!!
Jan

Relvis
User
spacer line

Hallo Jan, waar wonen jullie ergens op bali ? Ik woon in Kerobokan op dit moment.
Teh botol is ook prima ! Emoticon: Wink

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Bas,
Wij wonen in Jimbaran en dat is niet zo ver weg van Kerobokan, wij komen vaker bijna Bamboo Corner (poppy1) in Kuta om te eten en daar ontmoet je vast en zeker meer Nederlanders.
Voor de wat oudere overwinteraars is het een beetje de ontmoetingsplaats van Nederlanders en het eten is prima!!
Teh Botol is prima voor mij, het gaat niet om de drank maar om de praat!!
Heb je behoefte aan een ontmoeting stuur even een mail naar ons.
Groetjes,
Tuti & Jan

nusadua
User
spacer line

Hallo Tuti & Jan,
jullie wonen in Jimbaran, weet je ook een lekkere toko voor verse spekkoek, lemper etc?
Voorheen kon je bij de Makro voor heerlijke spekkoek kopen, maar helaas die is verdwenen.
alvast bedankt,
Renaldo

spacer line  

Hoi Relvis'

Dat biertje gaan wij nog drinken !! ik zit niet zover van je af! een Teh botol is ook weleens lekker...maar dat ik en jij voor een biertje kiezen is niets mis mee...Toch! praat net zo makkelijk als een teh botol Emoticon: Shiny

Ofdat Jan nooit geen biertje drinkt ! je mag je eigen best weleens werwennen !
Niet verkeerd bedoelt jan en tuti ! ieder zijn eigen dingen...toch....het leven is al zo kort.

M-Solo.

Live life to the max.......

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Martin,
Ken je het gezegde: drank maakt meer kapot dan je lief hebt???
Jan

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Renaldo,
Die LEMPER is onder andere te koop in Super Nova in Kuta en als je toch eenmaal daar bent geniet dan in het zelfde gebouw van de overheerlijke GADO-GADO met LONTONG.(langs kopieershop).
Verder is LEMPER te koop bij Chinese Toko's in Denpasar.
Tuti verteld mij dat die LEMPER een typisch Javaans gerecht is en niet specifiek voor Bali.
Succes,
Tuti & Jan

spacer line  

Waar smaakt Teh botol eigenlijk naar ? Lijkt mij niks namelijk Emoticon: Nice
Ik drink alleen maar water haha.. Saai he !
Drank maakt meer kapot dan je lief hebt is niet helemaal waar...
Ja als je hele flessen achterover lurkt wel! Maar af en toe een wijntje of een biertje is zelfs goed voor je.... Emoticon: Yes!

spacer line  

Hoi Jan

Ik ken het gezegde...maar zolang er niet TEVEEL achter staat! heeft dat gezegde geen functie Emoticon: Wink

Groeten'
M-Solo.

Live life to the max.......

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Martin,
Een van de voorwaarde om in Aziatisch land te gaan wonen is gewoon dat je zeer verstanding omgaat met alcohol anders ga je er aan ten onder en ik ben mij daar heel goed van bewust en drink sinds 3 jaar echt geen druppel alcohol meer!
Er zijn hier gelukkig alternatieven genoeg en een leven zonder een kater mag er zijn!!
Jan

Robert 
User
User icon of Robert 
spacer line

Dag allen,

Ik zitop dit moment weer heerlijk te genieten op dit lekkere eiland. Zat van de week nog een paar dagen in Poppies1 bij Masa Inn. Ze zijn er weer erg druk bezig. Ook nog even naar het concert geweest in Hardrock Hotel. Was wel leuk.
Valtmetrouwensop dat er erg weinig regen valt, had meer verwacht. InTamblan bij Singaraja regende het namelijk elke dag met bakken uit de balinese hemel.

Vrijdag weer in DPS om een dag of 5 naar Lombok te gaan, iemand nog leuke suggesties? Ik kom al heel wat jaartjes op Bali maar nog nooit daar geweest.

Warme groeten,

Robert.

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,615,062 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com