indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

villa
User
spacer line

Goedenavond,
Wij hebben het plan opgevat om volgend jaar naar Sumatra en Java te gaan.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een kleinschalig hotel (hoeft niet super de luxe te zijn, een goed en schoon bed en dito douche is prima) om de laatste dagen van onze reis bij Yog aan het strand door te brengen.
Mijn man houdt van zeevissen en zou graag daar eens de zee op gaan, hebben jullie daar ook tips voor?

Alvast heel hartelijk dank

Villa

spacer line  

Hallo Villa (mooie naam),

Yogyakarta ligt zo'n 25 km vanaf de kust. Het dichtstbijzijnde en bekendste strand is Parangtritis. Een groot breed strand met grijsachtig zand, hoge golven en gevaarlijke stromingen. Waarom dit strand zo bekend is, is mij een raadsel want het is niet echt heel mooi en er is weinig te doen (meer dan met paard en wagen over het strand rijden en vis eten kan je er niet doen)
Aan de zuidkust van Java zijn veel mooiere stranden te vinden met name meer naar het oosten. Stranden als Pantai Baron, Pantai Drini, Pantai Slili etc zijn waanzinnig mooi. Mooi wit strand en nog niet druk. Veel stranden hebben nog nauwelijks accommodaties of voorzieningen. Zelf zijn we afgelopen jaar bij het strand van Pacitan geweest en waren daar de enige toeristen. Een echt mooi en groot wit zandstrand. Met paniekerige strandwachten die bij elke golf zenuwachtig gaan fluiten. Ook waren er douches en kleedhokjes. Foto's zijn te vinden op onze website en de Facebook pagina van Villa Ditya: www.facebook.com/VillaDitya (kijk in het album van Pacitan; je hoeft geen Facebook account te hebben om de foto's te zien). Als dit is wat je zoekt kan ik onze lokale vertegenwoordiger vragen iets voor je te zoeken. Java heeft nog niet zo'n strandcultuur zoals op Bali. Dat is de laatste tijd wel aan het veranderen en steeds meer Javanen gaan een dagje naar het strand.

Villa Ditya - luxe prive vakantievilla vlakbij Yogyakarta. Kijk voor meer info op www.villaditya.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,133 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com