indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

benoit
User
spacer line

In februari zou ik graag de Rinjani op het eiland Lombok beklimmen, na het lezen van diverse reisverslagen en dergelijke ben ik me er van bewust dat dit zowel op lichamelijk als op mentaal vlak een uitdaging wordt....daarom dat ik het net wil doen Emoticon: Smile

mijn conditie is (volgens mij toch Emoticon: Smile ) goed en met afzien heb ik geen probleem....maar ik vraag me af of er geklommen dient te worden in de enge betekenins van het woord...want ik heb wat last van hoogtevrees, geen ervaring met (echt) klimmen dus vrees ik dat ik bij een verticale klim wel eens zou blokkeren Emoticon: Blush

iemand hier ervaring mee?

grt

spacer line  

De meeste trekking-bedrijven en/of erkende gidsen die nog iets hebben met het begrip "veiligheid van de klant" doen geen tochten meer van Dec. t/m. Februari. Door de regenval zijn de paden nml. glibberig, onbetrouwbaar en gevaarlijk, zeker i.c.m. met harde wind, mist, lage temperatuur, etc.

En als je er een vindt, die je toch naar boven wil nemen: Het is een fors omhoog gaande wandelroute, zonder beklimming(en) tegen steile wanden e.d..

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Ik heb het 3 x gedaan en het is echt goed te doen!
Zeker als je daarna nog kunt genieten van twee dagen rust en een welverdiende massage bij je villa! Kijk eens op

= edit =

Wij zijn vanaf daar vertrokken, zij hebben het geregeld en daarna paradijs!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,065,311 topic views - 240,130 posts - 13,728 topics - 33,217 members - last post @ 17-09-2020 04:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,750,670 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com