indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

RuudV
User
spacer line

Goedendag,

Volgend jaar in September ga ik een minor volgen en Bali is toch een van de bestemmingen die hoog aan mijn lijstje staat. Via verschillende instellingen is het mogelijk om er een semester te gaan verblijven maar ik vroeg me dus af of het ook niet mogelijk zou zijn om het rechtstreeks met de Universiteit te gaan regelen.

Via de website: http://international.unud.ac.id/ het een en ander gevonden maar er is geen mogelijkheid voor contact aangezien het emailadres niet geldig is.

Nu mijn vraag is of een van jullie wellicht iemand weet die er studeert of een emailadres van het international office weet?

Alvast bedankt.

fatima
User
spacer line

Hallo Ruud,

Ik hoop dat je hier mee verder komt:

Dhr I Made Rajeg
Jalan Pulau Nias 13 Denpasar
Tel + 62 361 241067 of mobiel +62 81236177

Email : imadajaregRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Succes

Let it be

RuudV
User
spacer line

Hartelijk bedankt voor het snelle antwoord, ik ga snel een mailtje sturen. Ik hoop dat engels geen probleem zal zijn?

fatima
User
spacer line

Het moet zijn imadajaregRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Engels weet ik niet

Let it be

RuudV
User
spacer line

Op 21-11-2012 12:05 schreef fatima:
Het moet zijn imadajaregRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Engels weet ik niet

Oke dat dacht ik al aangezien ik een mailtje terugkreeg. Maar wat is zijn functie dan precies binnen de Universiteit? Ik spreek namelijk helemaal geen Indonesisch of Balinees.

Dit mailadres werkt trouwens ook niet:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

imadajaregRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Emoticon: Confused

fatima
User
spacer line

Ik heb dat even gegoogled, probeer dan zijn mobiel even,
Onder contact us: kan je een berichtje achterlaten met jouw gegevens
Misschien dat het werkt of heb je dat al gedaan ?

Let it be

RuudV
User
spacer line

Nee werkt niet, krijg een melding binnen dat het nog niet werkt.

Edit: Zit nu trouwens op mijn stage, ik kan straks wel is kijken of ik ze telefonisch kan contacteren aangezien er ook een nummer op de website staat.

spacer line  

mijn zwager is pas afgestudeert bij udayana heeft zijn diploma september op gehaald .morgen komt mijn zwager na jawa'meschien kan ik je helpen 'voor de betrefde info.ik ga niks beloven'succes

RuudV
User
spacer line

Zou ontzettend fijn zijn in ieder geval. Alvast bedankt voor de moeite!

spacer line  

helaas ruud''mijn zwager is in de vroege ochtent vertrokken naar jarkata' heeft 1 top baan aan gebode gekregen'wat hij wel verdiend heeft''hij is niet te berijken'ik wil hem dan ook niet verder lastig vallen''voor de goede orde''ik wens jouw toch veel succes

paulb.
User
spacer line

beste gerry deuren, ik zit me helemaal te bescheuren.
grote groete aan de zwager in jokjojakaratiasa ( of zoiets)

grote pret hier, kom nie meer bij

Paul

RuudV
User
spacer line

Toch bedankt voor de moeite Gerry, iemand anders die me wellicht verder kan helpen? En ook mensen die hier ervaring met het bureau Asia Exchange hebben? Finse organisatie die studenten voor een semester in AziŽ helpt, ook voor een semester in Bali.

Kosten zijn 1600 euro voor September tot December, aantrekkelijk of de reinste afzetterij?

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

spacer line  

dat laatste dat klopt ''think twice ''before you make a ''big mistake''

spacer line  

Toen ik een paar jaar geleden voor iemand bij FKUI moet informeren /bemiddelen ( Medische fac van Universitas Indonesia) kost het bijna noppes.Een paar euro telefoonkosten.
Een telefoontje ( 2 x) bij de afdeling "buitenland) , een paar vrienden bellen voor evt. begeleider en de Universiteit in Indonesia geeft de voorwaarden aan , is ook te bevragen bij de Indonesische ambassade.
Het gaat om een studievisum .
Heb ergens geplaats in een oude topic.

Uiteindelijk nam hij ( een afgestudeerde arts -drs med,) een andere route , via sosbud visa.
Of het de juiste route is weet ik niet.

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,094,284 topic views - 233,101 posts - 13,680 topics - 23,057 members - last post @ 17-07-2019 13:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,722,105 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com