indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

de hullu
User
spacer line

Wij twijfelen de 16 of 22 daagse rondreis van Fox,nu kan je op een vrije dag naar de Tankuban Perahu vulkaan,maar lijkt dat niet veel op het Dieng Plateau.Want als dit zo is nemen we de 16 daagse plus 5 dage verlengen op bali.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Totally different. Tangkuban Perahu kan je redelijk snel "doen". Dieng Plateau is een heel gebied met geen kraters maar meren, tempels, warmwaterbronnen, mystiek.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Als je voor het eerst Java bezoekt zou ik geen keuze maken, maar naar beide objekten gaan. Dieng is, zoals de naam al zegt, een plateau op een behoorlijke hoogte. Vroeg in de ochtend, als het nog helder is, is de rit vanuit Wonosobo er naar toe prachtig. Op het plateau tref je diverse (ik geloof) hindoeistische tempeltjes aan en er is vulkanisme. Ook bezoek je het nabij gelegen Telaga Warna, het meer met diverse kleuren water.
Tangkuban Perahu is een echte vulkaan, waar je echter wel "overvallen" wordt door agressieve verkopers. We zijn wat dat betreft wel wat gewend, maar deze verkopers warten echt hardnekkig en vervelend.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

AnitaT
User
User icon of AnitaT
spacer line

Als het mijn eerste keer naar Indonesie zou zijn, zou ik ook net als BintangJan ervoor kiezen om beide objecten te bezoeken als ik daarvoor de mogelijkheid had. Het Dieng plateau zeker niet overslaan. De belangrijkste reden om het gebied te bezoeken is het mooie landschap maar je vind hier o.a. de oudste tempels op Java en kratermeer malaga Warna. Succes met het maken van je keuze!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,374 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com