Jeetje, ik was mijn eigen post hier al een beetje vergeten, het is ook al weer 6 1/2 jaar geleden dat ik deze topic geopend had voor mijzelf. Doordat er zo weinig over dit tehuis bekend was destijds en ook niet veel verder kwam met algemene infomatie over dit tehuis had ik de moed enigszins opgegeven op een bepaald punt.
Ik ben dan ook verrast om zoveel nieuwe reacties aan te treffen terwijl ik al zeker 3 jaar niet op dit forum ben geweest. Ik vind het ook erg goed van Wieneke om een facebook page te openen (dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb haha!). Waar ik zelf wel een beetje bang voor ben is dat er op een gegeven moment veel minder van de history en dossiers over zal blijven. Het zou wellicht goed zijn de informatie die er nog is te digitaliseren en/of the dupliceren (middels kopiëen, microfilm, digitale scans). Wellicht dat het huidige bestuur van het tehuis (of de huidige verantwoordelijke van de dossiers) dat ooit zal gaat doen.
Het zou erg mooi zijn als we alle informatie die in Nederland nu bekend is over dit tehuis te centraliseren (de Facebook pagina is daar uitermate geschikt voor, ik kan mij op dit moment geen beter medium voorstellen eerlijk gezegd).
Ik ben nog steeds via jorismaas

hotmail.com of telefoonnummer 06-20579405 te bereiken iig.
Met vriendelijke groet,
Joris Maas