indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heerke
User
spacer line

Emoticon: Party!

Langs deze weg ben ik op zoek naar de huur van een 1 a 2 kamer woninkje te Rantepao.
Een pleegkind van ons komt halverwege 2013 uit een weeshuis en dient dan enigszins op zich te staan.
Wij zijn voornemens dit voor haar te financieren. Gaarne verneem ik van iemand hoe dit in z'n werk gaat, wat de kosten mogen zijn. e.d.
Een woninkje, heel basic is prima.

Pascal.F
User
spacer line

Heerke,

Onze gids in Rantepao vorig jaar spreekt en schrijft Nederlands .Hij is een persoon met aanzien en heeft heel veel connecties ter plaatse.
Misschien moet je hem eens contacteren.
Veel succes

Kornelius Palinggi (spreekt Nederlands en Engels)

email: kornepalgiRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

mobile no. (62)08124245344

telno. (62) 0423 21802

heerke
User
spacer line

he, thanks, ga ik zeker mailen.

heerke
User
spacer line

Weet iemand wellicht ook wat de kosten zijn van een zogenaamd kosthuis voor een Indonesier?

een zogenaamde rumah kost...

spacer line  

Houd rekening met een bedrag van IDR 100 - 250,000,- per maand, grotendeels afhankelijk van welke faciliteiten in- danwel exclusief zijn. Sommige "rumah in de kos" bieden hun kamers bijv. aan met enig standaard / basis meubilair (bed, matras, tafel, stoel), en incl. electra verbruik, bewaking / toezicht. De "luxere" onderkomens bieden soms zelfs Wi-Fi, satelliet TV, koelkast, kook-gelegenheid, etc., etc.

If you have nothing to loose, you can risk everything

heerke
User
spacer line

Amed
He dank je, heb ik een richtprijs

ammerkate
User
User icon of ammerkate
spacer line

Soon I'll be retired. What are the possibilities to buy a property to live on Bali or Sulawesi.? Is it correct, as I was told, that it the law forbids foreigners to have a property of land?
Thanks so much for your answer.

kuncitan
User
spacer line

Op 24-01-2013 19:38 schreef ammerkate:

Soon Ill be retired. What are the possibilities to buy a property to live on Bali or Sulawesi.? Is it correct, as I was told, that it the law forbids foreigners to have a property of land?
Thanks so much for your answer.

It's correct that foreigners cannot own land in Indonesia.
Can you please contact me. You can see my emailadres when you log in and click on my name. I want to exchange some information about living in Bali.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,239,887 topic views - 233,321 posts - 13,683 topics - 23,664 members - last post @ 18-08-2019 16:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,134,872 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com