indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Trui80
User
spacer line

Hallo allemaal,

Een poosje geleden postte ik hier een bericht over mijn plannen om met mijn broer naar Java en Sumatra te gaan. De route ligt inmiddels zo goed als vast.

Nu zijn we nog op zoek naar een Nederlandssprekende gids die ons op Java kan begeleiden.

Hebben jullie nog tips?

Alvast dank voor jullie reacties!

spacer line  

Hallo,

Mijn vrouw (afkomstig van Java) kent een aantal gidsen waarvan er een paar Nederlands spreken.. Ook kennen wij iemand die twee reisburo's op Java heeft en goed Nederlands spreekt. Ik weet niet precies wat jullie plan is dus als je even contact met me opneemt kan ik je waarschijnlijk wel verder helpen. Mijn gegevens vind je op onze website (te vinden via mijn profiel).

Groeten,
Vincent

Villa Ditya - luxe prive vakantievilla vlakbij Yogyakarta. Kijk voor meer info op www.villaditya.nl

joost
User
spacer line

Hi Trui80,

Voor welke periode zoek je een gids. Ik heb een auto met chauffeur/gids.
Wil je meer info kun je me mailen,
Groet Joost

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,848,896 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com