indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Indonesische gevangene ontsnapt in boerka
Gepubliceerd op 09 november 2012 01:45
Een Indonesische gevangene die een straf van 6 jaar uitzat wegens zijn betrokkenheid bij een radicale islamitische beweging, is woensdag ontsnapt door een boerka aan te trekken. Dat heeft de politie donderdag laten weten.
Lees verder , klik op de titel

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja dit is nou een voorbeeld waarom ze het hier hebben verboden.
Want je moet er niet aan denken dat die Mohammed Bouyeri de moordenaar van Theo van Gogh zo de gevangenis uit loop.
Heb ergens gelezen, maar ik kan die bron niet meer vinden, dat er al een poging was gemaakt, in een of ander gevangenis, ergens in Nederland, maar ze wisten dat te voorkomen.
Ze hebben dat natuurlijk niet gepubliceerd, omdat ze geen slapende honden, willen wakker maken....... Emoticon: Very funny Emoticon: Devil

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

fatima
User
spacer line

Dus dit is een voorbeeld waarom ze het in NL verboden hebben??
Mohammed B loopt echt niet zo weg.
Waar komt uw wijsheid vandaan ?? Emoticon: Shut up!

Let it be

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Waar komt uw wijsheid vandaan ?? Emoticon: Shut up!
uit mijn broekzak getoverd................ Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

http://www.at5.nl/artikelen/80(...)sdag-voor-mohammed-b

Pamelabak
User
spacer line

Zelfs de Moslimgemeenschap waar ik vrijwilligerswerk doe, vindt dat de Burka verboden moet worden. Ze zeggen letterlijk: "Wie zegt mij dat er achter die Burka een man of een vrouw zich verschuilt?"

spacer line  

http://www.nrcnext.nl/blog/201(...)ext-checkt-%E2%80%98 nederland-telt-hooguit-150-boerkadragers %E2%80%99/

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nogmaals die krant word al genoemd als correctfolder lees dit nogmaals want dit staat ook in
Commotie over moskee-internaten in NL
Dus je gelooft, die berichten die als je goede berichten word verspreid............... Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: Frustrated

Correctfolder NRC is gaan onderzoeksjournalistieken en benoemt zowaar wat nare waarheden: veel Islamitische kinderen in Nederland leven zonder enig toezicht in moskee-internaten. Uit 'interne' mails en 'vertrouwelijke' stukken blijkt dat er tientallen kinderen in zulke illegale internaten leven. Brandgevaarlijke zolders waar vijftig meisjes slapen, berichten over lijfstraffen die niet worden nagetrokken, en niemand weet hoe veel van zulke instellingen er zijn. Goh, kinderen 24/7 religieus brainwashen in een potdichte omgeving, dat levert altijd stabiele en weerbare volwassenen op en is beslist geen recept voor machtsmisbruik. Ook zijn dit soort toestanden enorm gebaat bij stilte en terughoudendheid. Dat weet iedereen. Zucht. Dat deze kinderhatende religekkies nog in de jaren vijftig leven qua pedagogische inzichten is natuurlijk geen verrassing, beetje jammer alleen dat de aanpak van deze misstanden al net zo anachronistisch verloopt. Opsporen, openbaar maken, opdoeken en de madrassaklantjes veilig onderbrengen bij Jeugdzo..

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hé getverderrie, laten we hier nu geen discussiepunt van maken.
In Nederland zijn er nog maar enkelen, gezien dat iemand herkenbaar moet zijn, heeft de politie het recht om hun ID kaart te vragen en dan de plicht te tonen wie ze zijn, zoals wat op de ID kaart staat, simpeler kan het niet.

In Indonesië ligt dat iets anders, maar hier zie ik ze ook nagenoeg niet, de enkele keren dat ik zo'n zus ziet, die gezwicht is voor het grote geld.
Met haar zusters die om hun beurt de meneer in lange witte jurk, die steevast niet bij hun gaat zitten en alleen maar betaald en mogen bedienen als meneer zijn zijn zeentje gaat stijgeren, zie ik Indonesiërs hun hoofd schudden.

Nu moet ik weer op gaan passen want dat zal zeer zeker weer tegen het zere been zijn van een niet actief Islamitisch Indonesiër zijn, die al decennia in Nederland woont en vast wel weer één of andere opmerking heeft om de boel op te naaien. Emoticon: Angry

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Malam. je brengt feiten die ik zonder meer kan beamen (hehe, gratis woordspeling), dus er valt weinig tegen in te brengen denk ik zo. Die zwarte Komo vuilniszakken worden hier ook met de nek aangekeken. En er worden gewoon grapjes over gemaakt net als ik doe, soms wel een graadje erger. Gelukkig versta ik geen Sundanees, Javaans en Indonesisch, dat scheelt.. Ooh, oeps!

Diegene die zegt dat het niet zo is? Ach, zak maar lekker in de grond, dat soort betweters heb ik een broertje dood aan. Lekker in de eigen kokon blijven zitten en vooral de wandjes goed isoleren. Emoticon: Puh! Emoticon: Puh!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,255,690 topic views - 233,127 posts - 13,680 topics - 23,078 members - last post @ 21-07-2019 16:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,950,039 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com