indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij willen in augustus 2013 voor een maand een gemeubileerde woning huren in de buurt van familie in Depok of Bogor omgeving . Wij zijn met zijn vieren en willen iets netjes en evt. met een zwembad (mag ook in de buurt zijn). Budget kira-kira. sepuluh juta bulan.

Ik ben in december in Depok en zou dan even een kijkje kunnen nemen en evt. afspraken kunnen maken.

Weet iemand wat of heeft iemand iets ter beschikking dan hoor ik het graag.

Iwanna
User
spacer line

Hallo,
In Kota Wisata Cibubur hebben we een vakantiehuis. momenteel is het nog beschikbaar in augustus 2013. Als u wilt kijken of het wat lijkt kijk dan even op de website www.go2bogor.nl
Cibubur ligt vlak bij Depok. Er is een zwembad op ongeveer 2 km vanaf de woning. Ik denk dat we er met de prijs ook wel uitkomen.

spacer line  

Iwanna,
Ik ben op 6 december in Bogor zou het mogelijk zijn dat ik langs het huis rij om even te kijken, ziet er op de website goed uit.

Alvast dank.

Jacques

Iwanna
User
spacer line

Hallo Jacques,

Het is goed dat u wilt kijken op 6 december.
Neem bij voorkeur even contact met mij op via het in onze website genoemde email adres. We kunnen dan wat verdere gegevens uitwisselen.

Iwanna

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,663 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com