indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik maakte vandaag voor de zoveelste keer de rit Kuningan (West - Java) - Lippo Cikarang, die voor een goed deel over de beruchte Pantura loopt. Deze kwam ik vandaag tegen, een bus van maatschappij Karina waarmee ik ooit Denpasar - Jakarta in 36 uur heb gedaan in 1999.

"Ja, het is kapot, dat weten we, we hebben het nog niet gemaakt, maar bij deze wel de waarschuwing. Dus zelf goed uitkijken" of zoiets dan.

Sorry. Remlicht kapot

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

haha...

Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: Worship

pintar kan... Emoticon: Smile

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

harlys
User
User icon of harlys
spacer line

Vind ik nog netjes bakti kan dat niet doen Emoticon: Nooo

want dan moeten ze er op zetten

maaf munking tida ada rem Emoticon: Confused

5 zware ongelukken dit jaar in de puncak door dat ze door de remmen gingen Emoticon: Bye bye

roosjenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Word een keer tijd dat ze daar een APK keuring gaan uitvoeren....
Zeker daar!!!, per jaar onderzoeken.
Hier brengen ze het naar 2 jaar voor luxe wagens, was 1 jaar en voor bussen naar 1 jaar was half jaar. Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ziel; er is hier een jaarlijkse keuring voor grote wagens en openbaar vervoer, maar ja.. als ze ook pakjes sigaretten en geld aannemen voor hun goedkeuring dan kunnen deze gevaartes zonder ooit echt gekeurd te worden op de weg blijven.

De bus uit je foto zal wellicht niet meer rijden trouwens. Net als de vele wrakken die ik gisteren gezien heb.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Ziel er bestaat hier ook zo iets als een APK keuring voor de angkutan kota alleen noemen de benkels dat hier anders.
MDS keuring (Menambah Dompet Saya) Emoticon: Laugh out loud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,926 posts - 13,697 topics - 25,657 members - last post @ 14-11-2019 14:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,666,805 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com