indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hanhof
User
spacer line

hallo.
we zitten nu heerlijk op java te genieten.
we horen dat bromo gesloten is?
weet iemand daar iets van?
als het zo is dan heeft het dan zin om er wel naar toe te gaan
groet hanneke

Pascal.F
User
spacer line

Hallo,

Ik zou telefoneren naar enkele hotels aan de Bromo.
Drivers en gidsen weten dit ook meestal.

joost
User
spacer line

Volgens een vriend van mijn chauffeur niets aan de hand bij de Bromo. Hij is net gedaald van de Penanjakan .

youri53
User
spacer line

mijn advies is: gewoon gaan; het is een prachtige omgeving met nog veel meer dan alleen de Bromo vulkaan.
Je kunt fijn logeren in Cemoro Lawang bijv in het gezellige Lava Hostel Cafe gelegen aan de gemoedelijke dorpsstraat.
Prachtige wandelingen mogelijk bijv. over de grote zwarte zand vlakte naar de tempel en over de bergweg dan wel het bospad (hier en daar steil en glad bij regen) naar de Penanjakan bergketen met prachtig uitzicht op Bromo, naastgelegen Batok en Semeru e.d.
Als je er bent zou je kunnen checken hoe het met hond Jacky is ?
met wat geluk en bij leven en welzijn (bege)leidt hij je naar de Penanjakan keten. Let op: savonds is het op de zandvlakte aardedonker !

hanhof
User
spacer line

Bedankt voor de reacties.
Bromo was inderdaad open.
We zijn niet bij lava hostel cafe geweest, youri. dus ik heb niet voor je kunnen kijken hoe het met hond jacky is. Er liepen wel heel wat honden rond.
Wat een mooie plek. Ik ben blij dat hij open was. Maar anders hadden we inderdaad ook wel genoten.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,088,453 topic views - 235,040 posts - 13,697 topics - 25,808 members - last post @ 20-11-2019 23:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,918,286 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com