indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Ik ben begonnen met de voorbereiding voor Flores, in augustus 2013. Ruim op tijd dus. Deze topic wil ik gebruiken om vragen te stellen en informatie te verzamelen, waar anderen ook wat aan hebben.

Om te beginnen heb ik alvast volgend boek gekocht en gelezen: www.fairunterwegs.org/shop/pro(...)7635da6d75e05a9d0f77

Zonet besteld, dus nog niet gelezen:product]=217&cHash=5a6cf00cd13(...)87f077e3f0ebdf4c00c7

Het is dus mijn bedoeling om veel te wandelen op Flores. Ik vertrek in Labuan Bajo en zal waarschijnlijk niet tot in Maumere geraken. Dit is de manier van reizen waar ik het meest van houd. Lekker traag, zodat ik alle prikkels goed kan opnemen.

Ik hoop dat de toekomstige Flores-reiziger wat aan dit draadje zal hebben.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ha, deze is niet voor mij dus.... Emoticon: Smile

Wat denk je zal ik er eentje maken "Flores voor gevorderden"?

Komt goed Erwin. Flores is helemaal geweldig. En haal het niet in je hoofd om me tegen te spreken.... Emoticon: Wink

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Anne Mieke,

Ik zou niet durven om jou tegen te spreken ;-)

Dat Flores helemaal geweldig is, daarvan ben ik al lang overtuigd. Het kriebelt nu al, maar moet nog wachten tot augustus. Pfff Emoticon: Stupid

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

barubagus
User
spacer line

Hoi Erwin,

Ik ben van plan om volgend jaar 1 jaar in de RI te verblijven.
Ik kan mijn huis zo onderverhuren ,dus wat let me.
Met tussenpozen in andere Aziatische landen ( China, Japan, Thailand etc) wil ik naast
mijn vaste stekken (Bali en JKT) naar een andere plek in de RI.
Ik ken Flores alleen van Kelimutu, Maumere, en L.tuka. Ik twijfel tussen SulUt ( Noord Sulawesi of Flores. In deze gebieden hebben we geen last v.d puasa.

Ik ben niet zo'n backpackers type, wil wel altijd wat comfort om me heen hebben.
Ik zal daarom graag wat meer van je Flores voorbereidingen willen volgen.
Over het algemeen is de natuuin de RI overal prachtig...maar er is veel gebrek aan comfort.
Ook het huren van een huisje, geeft veel complicaties. Je moet altijd voorruit betalen..en dan blijkt achteraf dat e.e.a niet werkt.
Bv tidak ada listrik, of ze hebben een kapotte tranformator zodat de elektriciteit toch niet
werkt bij uitvallen. Mail me over mbt je voorbereidingen.

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Barabagus,

Het is moeilijk om iemand te mailen als het mailadres niet zichtbaar is. Emoticon: Yes!
Mijn voorbereidingen zitten nog in het beginstadium. Ik heb alleen nog maar de boek van de eerste link gelezen. De tweede boek is onderweg.

Het is nu wachten op het tweede boek (over wandelingen en trekkingen op Flores). Dan zal ik een globaal beeld hebben van wat ik zeker wil zien.

barubagus
User
spacer line

Erwin

,Mjn mailadres is housing70Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Tootsie
User
spacer line

1 keer is genoeg.

Spam removed
*edited by Oyibo*

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,513 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,604,086 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com