indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo!
Ik heb een vraag.. Mijn partner zal 1 oktober jl naar Nederland komen voor een paar weken vakantie. Plotseling veranderde ik van baan en ga ik voor mijn werk naar IndonesiŽ. Hierdoor zijn de plannen gewijzigd van een arrival op 1 oktober naar een arrival op 9 december.
Het visum geeft aan dat het visum loopt van 1 oktober tot en met 15 december. Betekent dit dat mijn partner voor 15 december moet binnenkomen in Nederland en dan nog 60 dagen in Nederland heeft, of moet mijn partner voor een vakantie van 9 december tot 4 januari een nieuw visum aanvragen? Of kan het visum worden aangepast?
Wie kan het me vertellen?
Terima kasih!

made.
User
spacer line

link naar de afbeelding van het visum (sorry uploaden hier lukt niet...)

http://afbeelding.im/psQRZ

jstar
User
spacer line

De 60 dagen moeten BINNEN de genoemde periode vallen. Je hebt dus een probleem en moet dus ůf het visum ůf de reis aan (laten) passen. Het visum aanpassen betekent volgens mij gewoon een nieuwe aanvragen, heb daarvoor indertijd een keer naar het consultaat gebeld.

met www.imgur.com can je een afbeelding naar forums e.d. uploaden. gewoon de BB code kopiŽren...

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

http://www.minbuza.nl/producte(...)visum-aanvragen.html

Hoe lang is een visum geldig?
In principe is het visum geldig voor de duur waarvoor u het heeft aangevraagd, met een maximum van 90 dagen per 180 dagen. Op het visum staat vermeld hoeveel dagen u in het Schengengebied mag verblijven, de datum waarop de geldigheid van het visum ingaat en de datum waarop de geldigheid van het visum eindigt. Na die datum is het visum niet meer geldig. Houd rekening met eventuele vertragingen tijdens uw reis en reis niet op de allerlaatste dag van geldigheid van het visum. Houd voldoende speling.

Het werkt ongeveer hetzelfde als een visum voor IndonesiŽ.
Een schengen visum kan 3 maanden voor de inreis datum worden aangevraagd.
Op het visum wordt de geldigheidsduur van het visum aangegeven, binnen die periode moet het visum gebruikt worden, in dit geval van 1 oktober tot 15 december, dus je partner kan tot 15 december gebruik maken van dit visum om 60 dagen in een Schengenland te verblijven .

Vandaar ook deze opmerking: Houd rekening met eventuele vertragingen tijdens uw reis en reis niet op de allerlaatste dag van geldigheid van het visum. Houd voldoende speling.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,811,656 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com