indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ad mat
User
spacer line

Ben nu op Bali en probeer naar Nederland te bellen maar dat gaat steeds niet, krijg steeds het gesproken bericht dat dit niet gaat.
Heb altijd overal op de wereld met mijn mobiel naar huis kunnen bellen, wat doe ik nu fout waarom het niet gaat???????

Ik bel via Indosat.

Dank Ad.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Moet inderdaad geen probleem zijn: +31[regiocode zonder nul ervoor][abonneenummer].

Heb je wel genoeg beltegoed?

ad mat
User
spacer line

Gebruik altijd deze telefoon nummers en krijg altijd verbinding maar waarom nu niet, weet niet wat ik fout doe, en trouwens in heb een abonnement dus betaal altijd achteraf.

Pascal.F
User
spacer line

Wij hebben dit jaar vanuit Sulawesi ook niet kunnen bellen en sms'en
Daarom een Indo. nummer gekocht maar dan nog steeds een probleem... bellen naar gsm ging niet naar vast toestel wel Emoticon: Stupid
In Jakarta werkte het daarna wel ??
De andere 3 reizen naar IndonesiŽ werkte alles perfect.
Ik belde wel naar BelgiŽ.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Misschien gewoon een storing? Zojuist probeerde iemand mij vanuit Nederland te bellen. Daar ging de telefoon netjes over, maar mijn telefoon bleef akelig stil. Vreemd, dus dan maar Skype.

spacer line  

heb net nog gewoon via indosat gebeld naar de rabobank, geen enkel probleem.

spacer line  

je zou dit nr eens moeten proberen'''0101731 Emoticon: Yes! succes

spacer line  

On 06-10-2012 07:33 gerry deuren wrote:

Scheelt een paar slokjes op een borrel.

Had in het begin gewoon 003120------ gebeld.
Na een paar minuten ging mijn 50.000 , zelfs 100.000 rup kaart op.
Totdat de verkoper zegt , u moet die en die nummer bellen ( een soort carrier) .
Dus kon ik langer O.H en met Amstelerdam.

bisa dicek of makemyday .

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

On 06-10-2012 07:33 gerry deuren wrote:

Is dat niet alleen met een simkaart van Simpati???

Shalom

spacer line  

sorry''ik bel vaak met onze huis tel foon naar holland''zeer goedkoop''ik draai daN OOK
0101731 en de rest......meestal na zes uur in de avondt ''maar als ik dan hoor wat jullie betalen met gsm''foute boel''je kan beter na 1 internet cafe gaan''is goekoper''of ''skype wat ik ook heb''sms kost niks via ''skyp''het is maar net wat jullie zelf willen''sorry maar toch veel succes''

de hullu
User
spacer line

Zijn er op Bali nog telefooncels.Ik heb al in veel landen ondervonden dat je met een telf kaart vanuit een cel goedkoop naar ned kan bellen

toedeloe
User
User icon of toedeloe
spacer line

Ik bel altijd gratis naar alle vaste nummers in Nederland.
Lukt alleen met een smartphone:
- Koop een lokaal nummer met 3G.
- Maak een account aan bij 12voip.
- Installeer de voip app op je phone.

Nu kan je dus gratis via 3G of via wifi bij je hotel of bij een restaurant bellen naar o.a. Nederland.

Werkt uitstekend!

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Toedeloe, heel interessant, heb juist mobile VOIP app geinstalleerd op mijn tablet, nu nog aanmelden, maar ben je verplicht om direct belkrediet te kopen?
Ook voor de gratis landen?

45havana
User
spacer line

Het werkt als volgt; je maakt eerst een account aan en je koopt beltegoed.Bij dit beltegoed krijg je "Free days" .Het aantal Free Days is afhankelijk van het beltegoed dat je koopt.Hoe meer beltegoed hoe meer Free Days.Deze Free Days zijn net zo lang geldig als het aantal.Dus gebruik je een dag je Free Days niet dan komt ie gewoon te vervallen.Tijdens deze Free Days kan je gratis naar vaste nummers,dus geen mobile nummers bellen.Dit geldt dus voor de meeste europese landen.Ik bel ook met Poivy en heb geen probleem.Duidelijk,de ene keer wat beter als de andere maar over het algemeen goed.Je krijgt dus pas Free Days als je beltegoed hebt gekocht.

45havana
User
spacer line

Ben ik in nederland dan gebruik ik Poivy ook om naar mijn kinderen te bellen,eentje woont in duitsland.Dus bel ik ook gratis.Mijn beltegoed gaat op aan smsjes naar indonesische nummers.Kost 3 cent per sms.Doe ik een sms versturen naar een indo nummer met Vodafone,kost mij dat 30cent per sms.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

OK dank voor de info

Keduadam
User
User icon of Keduadam
spacer line

Ik toets eerst 007 (dan de rest zonder 0).
Dus naar A'dam 00731 123456789. Scheelt, maar ik bel niet zoveel.

Your attitude determines your altitude

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

In Indonesie hangt het af van de provider welke internationale toegangscode gebruikt moet worden. Er zijn er meerder 001, 007 etc.
De + vervangt internationale toegangsnummers. Dus +31 etc....
Bij speciale tarieven of promoties is het beter om de dan geldende nummers vooraf te draaien. Aanbiedingen veranderen voortdurend.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,523,548 topic views - 232,845 posts - 13,678 topics - 22,694 members - last post @ 26-06-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,913,710 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com