indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ramrod
User
spacer line

Hallo,

Ik wil met Susi air (http://www.susiair.com/) van Jakarta naar Pangandaran vliegen maar krijg de boeking niet voor elkaar , hij geeft steeds aan dat ik een datum niet goed zou hebben ingevuld ...?

Ik vul op deze manier in 02/02/2014 , krijg dan de melding dat ik de juiste maand moet invullen ...?

Iemand een idee hoe dit op te lossen of hoe ik aan en ticket kan komen ?

Willem

koming
User
User icon of koming
spacer line

Ik heb het even nagespeeld maar wat jij hierboven beschrijft kan helemaal niet. Het datumformaat is middels een zogenaamde "list of values" voorbepaald en dat gaat middels het formaat MON YYYY, dus FEB 20124 in jouw geval.
Maar voor 2014 kun je nog helemaal niet boeken, dat kan hooguit één jaar van tevoren. Dat is een internationale regel die geldt voor alle maatschappijen.

groet

koming

ramrod
User
spacer line

Ik gebruik 02/02/2014 als verloop datum van mijn paspoort , dit wordt gevraagd , ik wil boeken voor oktober .

Men moet DD/MM/YYYY invullen .

Kan jij dan wel een ticket bestellen als je alles hebt na gespeeld ?

NomeNescio
User
spacer line

LEES aub ZORGVULDIG9er) WAT KOMING SCHRIJFT:

"Maar voor 2014 kun je nog helemaal niet boeken, dat kan hooguit één jaar van tevoren. Dat is een internationale regel die geldt voor alle maatschappijen.

groet

koming"

tu-bagus
User
spacer line

NomeNescio, misschien moet jij ook zorgvuldiger lezen Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Hij wil ook niet in 2014 boeken.
Hij moet alleen de verloopdatum van zijn paspoort invullen. Dit is in 2014 Emoticon: Bye bye

Zoals je het doet zou het moeten werken. Of verwijst de datum misschien naar een ander veld. Kan het zelf niet controleren. Ik hoef nog geen interne vlucht te boeken Emoticon: Laugh out loud

ramrod
User
spacer line

NomeNescio , goeie tip ..... doe er zelf ook iets mee Emoticon: Stupid

Is overigens nog steeds niet gelukt .

koming
User
User icon of koming
spacer line

Zover was ik niet gekomen, wist niet dat het om de paspoortdatum ging. Was ook niet van plan om te boeken Emoticon: Puh!
Maar als wordt aangegeven dat het datumformaat DD/MM/YYYY zou moeten zijn ...
Misschien is het een fout en moet het DD/MON/YYYY zijn (02/FEB/2014) of DD-MM-YYYY

groet,

koming

NomeNescio
User
spacer line

Dank voor de tips en excuses voor mijn overbodige en onjuiste reactie

totto
User
spacer line

ramrod,
Heb je nu al een ticket of niet?

Toto Travel.com

ramrod
User
spacer line

Nee nog niet , maar in Pangandaran bij het Guesthouse waar ik verblijf zou men kijken of ze een ticket voor me konden boeken , hoop dit binnenkort te horen . Via de site lukte het steeds niet .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,890 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com