indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Bedankt voor het welgemeende advies Surya en ik ben zeer zeker niet edel en geleerd doch maar een gewone Rotterdamse havenarbeider(ik heb geen 10 jaar gestudeerd Emoticon: Blush )
Hopen dat de moderator dit leest, vadertje Surya, je advies om ontopic te blijven zal je zeker in dank worden afgenomen.
Dat is toch je bedoeling of heb ik het weer verkeerd ???????
Ontopic dus maar weer, Meggie betaalde te veel voor haar hulp dacht ze, voor 16 uur Rp 700.000 pm

Dit was de aanvang:

Hoi allemaal.
Weet een van jullie hoe de salarissen liggen in yogya? Ik had iemand aangenomen voor 16 uur per week voor 700.000 per maand maar ze bakt er niks van en vandaag is ze niet op komen dagen. Dus ik moet weer op zoek maar zal het aan het salaris liggen? Is dat te weinig?

Dit was jou antwoord:

Voor Yogya is het redelijk goed te noemen.
Mss omdat het tidak cocok (klikt niet) is met de werkgever , soort werk etc ?
Per week , is het een 5 daagse werkweek , of 6/7 daagse werkweek.
Wat zijn de werktijden?

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Kan je nagaan hoe goed je leest, laat staan de informatie die je erna op los laat Emoticon: Wink
Neem je hem zo mee of moet ik hem inpakken Om?

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-09-2012 18:08 Malam wrote: