indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ploucha
User
spacer line

Hallo,
Hoe is het weer in juni? Koelt t s'avonds af? Wat is de gemiddelde temperatuur?

Alvast bedankt!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Waar precies bedoel je in IndonesiŽ? Alleen als je je in bergachtig gebied bevindt kan het s'avonds en s'nachts afkoelen.

Jan.

ploucha
User
spacer line

Oh ja, sorry. Ik bedoel Bali, Sanur!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ik zou me maar geen zorgen maken. Hoewel ik geen Bali expert ben, durf ik te zeggen dat de gemiddelde temperatuur ergens tussen de 25 en 35 graden celcius zal liggen. Veel plezier alvast.

Jan.

spacer line  

Dag Ploucha'

Ik ben vorig jaar voor de eerste keer in juni gegaan! alle andere reizen waren altijd in dec,jan,feb en juli aug,sept.
Tot mijn grote verbazing in de maand juni! om te beginnen geen wolkje aan de lucht overdag...maar wel koele nachten in die maand wat heet zo'n 20 graden max..ik heb nog nooit een deken over me heen getrokken tijdens welk verblijf dan ook! Alleen in die maand wel! 35 graden overdag onafgebroken zon en heet...en daarna een koele nacht..slaapt zeker zo lekker Emoticon: Yawn of ook heerlijk om even te knallen met de motor s'nacht ! rustig op de weg en een fijne verkoeling.

M-Solo.

Live life to the max.......

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Mijn weer ervaring in Bali voor de maand Juni is:
Veel zon, maar ook veel wind. Het wil dan nog wel eens stuiven op m.n. het strand.

ploucha
User
spacer line

Dus voor s'avonds en s'nachts kan ik beter een trui meenemen?

Emoticon: Nooo

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Een trui is ook weer niet nodig !!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,315 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,691,670 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com