indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

christan
User
spacer line

Ik zoek een leuk hotel of guesthouse in Semarang..Moet wel in de buurt zijn van Paragon Mall aan Jl Pemuda......

songo
User
spacer line

Hotel horison. Jalan simpa lima.
Op jl sumoa lima zijn vele hotels. Overigens ook een zeer grote mall. Waarbij je uit vrijwel alle hotels direct toegang hebt tot in de mall.

tujuan sama jalan yang lain aja

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

In Paragon zit volgens mij een nieuw Crowne Plaza, tegenover Paragon zit Novotel. Beide prima hotels lijkt me.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

meggie
User
spacer line

Ik heb pas in Crowne Plaza gezeten. Echt fantastisch. Via booking.com voor een hele mooie prijs en kun je ook alle beoordelingen en aanbevolen hotels vinden in praktisch elke plaats in de wereld. Zij zijn vaak goedkoper dan direct bij het hotel te boeken.

spacer line  

Heb twee jaar geleden twee nachten gelogeerd in Hotel Merbabu in de Jalan Pemuda, best aardig, schoon en de prijzen redelijk. Ga ff naar de site van het hotel, Suc6 verder

Alaaf

gooffy2006
User
spacer line

Er is een hotel dichtbij jl. Pemuda: http://suryahotel.net/promo.php

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-10-2012 14:42 gooffy2006 wrote:
Er is een hotel dichtbij jl. Pemuda: http://suryahotel.net/promo.php
Volgens de website is dat hotel op Jl Imam Bonjol, die grofweg west van Jl Pemuda ligt.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,511,458 topic views - 235,417 posts - 13,700 topics - 26,244 members - last post @ 07-12-2019 06:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,492,646 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com