indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kimberly
User
spacer line

Kan iemand me wat meer vertellen over de politiek en de economie in Sumatra?

Alvast bedankt.

elsbeth
User
spacer line

Kun je misschien eerst eens wat vertellen over je studie?
Je hebt hier inmiddels een paar bijzonder korte vragen gesteld, zoals:
hoe is de opvoeding?
wat voor gerechten heb je?
hoe ziet de demografie eruit?
en nu politiek en economie?

Wat heb je met de antwoorden gedaan, waar heb je zelf gezocht? Doe je uberhaupt iets met internet (behalve dit forum?). Je kunt toch gigantisch veel halen van internet?
Ik begrijp best dat je wat ondersteuning kunt gebruiken, maar ik zou graag eens horen hoe je verder te werk gaat. Heb je een studiebegeleider? Zit je nog op school? is het een eindscriptie?

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Hoi Kimberly, via deze link vindt je alles over de politiek en economie in Sumatra, bit.ly/Pkjw2n

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

On 01-11-2012 17:00 Kimberly wrote:
Kan iemand me wat meer vertellen over de politiek en de economie in Sumatra?

Alvast bedankt.

Sumatra is groot , over welke deel van Sumatra wil je het hebben ?
Bij economie op Sumatra moet je waarschijnlijk Emoticon: Wink specificeren in (deel)gebieden , economische speerpunten , gebieden met (huis)industrie, landbouw, mijnbouw , bosbouw etc .
En je moet iets vertellen over de bewoners ( manier van denken,leven , socialeverhoudingen, geloven en nog vele andere relevante gegevens de invloed kunnen uitoefenen zoals infrastructuur .

Over politiek , moet je op zijn minst de macht/onmacht van de grote bevolkingsgroepen nader onderzoeken , de invloed van politieke partijen etc .
Hoeft niet een dikke pil te worden maar dat zou ik als begeleider wel eizen, uiteraard rekening houden of het voor een HBO of W.O project gaat.

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

On 01-11-2012 17:32 elsbeth wrote:
Kun je misschien eerst eens wat vertellen over je studie?

Die vraag heb ik op 13 sept al geplaats .
(Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 13-09-2012 15:41)
Geen reactie gehad .

bisa dicek of makemyday .

elsbeth
User
spacer line

Ik ook al eerder.
Lijkt me tijd worden dat ze de link van Ardianto (ook al voor de tweede keer!) eens gaat gebruiken. Komt op mij nogal onbeschoft over.

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Kimberly lijkt mij best wel malas: zelfs vragen aan anderen is makkelijker dan zelf even googlen.

Trouwens, als ze slim is zoekt ze even op Google Translate wat de betekenis is van 'malas'.

Maar waarschijnlijk wordt dat haar volgende vraag hier.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,655 posts - 13,687 topics - 24,478 members - last post @ 20-09-2019 06:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,411,138 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com