indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Milani
User
spacer line

Bank BCA berekend steeds de laagste koers en BRI het gemiddelde neemt.

Welke bank is het meest betrouwbaar? Emoticon: Worship

spacer line  

BRI = staatsbank
BCA = private onderneming

Ik "bankier" nu iets van 8 jaar in Indonesie en heb nog NOOIT problemen gehad bij of met BCA.

Sowieso bij geen enkele Indonesische bank meer dan 1 miljard Rp's parkeren teneinde als rekeninghouder onder het garantiestelsel te kunnen vallen indien de bank omvalt / failliet gaat.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Milani
User
spacer line

Dank je wel Amed EB

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Zowel BCA als BRI zijn net zo betrouwbaar, want ze vallen onder hetzelfde garantiestelsel zoals AEB al aangaf.

Mijn voorkeur gaat uit naar BCA omdat internet-bankieren vaker werkt, iets wat bij BRI nog regelmatig een probleem is. Verder is BCA onder de mensen waarmee ik te maken heb veel algemener dan BRI.

Groete voordeel van BRI is dat ze tot in het kleinste gehucht te vinden zijn (nou ja, bijna dan), terwijl BCA dat niet heeft.

Het verschil in koersen? Geen idee, het is mij nooit opgevallen dat het zoveel scheelt.

Ho Lee Fuk

spacer line  

hallo milani''ik hoop dat jullie 1 afspraak hebt kunnen maken''ik had jullie het tel nr gegeven
van de persoon''die zeker berijdt is om te helpen''voor jullie kitas''tevens doe rudy de groete

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,457 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,996,558 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com