indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Hallo.

Kan iemand mij vertellen hoeveel kilometer Yogyakarta van de Indische oceaan afligt? Ik heb al zitten googelen, maar krijg geen duidelijk antwoord. Misschien raar voor jullie, maar ik heb in 2006 de tsunami op Pangandaran meegemaakt en sindsdien ga ik wel nog steeds naar IndonesiŽ, alleen nooit meer aan de kant van de Indische oceaan. Nu wil mijn man graag nog eens Yogyakarta en omstreken zien, maar eerst wil ik weten hoever het dus van zee afligt.

Alvast bedankt.

spacer line  

Yogya ligt al gauw zo'n 20 kilometer van de Indische Oceaan verwijderd.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Stad Yogyakarta of Kabupaten Yogyakarta ?

Zie de kaart van Midden Java , aan de linkerkant zie Pangandaran .

http://www.indonesia-tourism.c(...)raljava-map-high.png

bisa dicek of makemyday .

Erwinn
User
User icon of Erwinn
spacer line

Hemelsbreed is het van het Kraton (centraal Jogja) tot aan de dichtstbijzijnde kust 24 kilometer. De stad ligt ruim 100 meter boven zeeniveau dus tsunami's hoef je je zeker geen zorgen over te maken.

'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Het gaat me om de stad Yogyakarta, dat kaartje had ik nog niet gevonden op google, dank je wel. 20 km lijkt me wel ver genoeg van de kust Emoticon: Smile
Dank je wel allebei.

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Terwijl ik dus net het berichtje plaats om te bedanken, zie ik jouw berichtje Erwinn, die 100 meter boven zeeniveau geeft de doorslag, manlief krijgt zijn zin, op naar Yogya. Emoticon: Yes!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Welkom. Het zal u niet teleurstellen.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Een tsunami in Yogja zal hooguit komen wanneer Merapi weer eens wat uitspuwt maar da;s geen water dat zijn meer stenen,as,lava en magma ;-)

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,501,306 topic views - 239,817 posts - 13,723 topics - 32,188 members - last post @ 13-07-2020 20:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,148,001 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com