indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Hallo iedereen,

Sinds vandaag ben ik in bezit van mijn nieuwe internationale paspoort. De ambassade heeft ook mijn oude teruggegeven, deels vernietigd. De pagina met mijn re-entry visum is niet vernietigd. Weten jullie of ik mijn oude paspoort kan blijven gebruiken, of moet ik de nodige stempels in mijn nieuwe paspoort laten zetten?

Groetjes Frank

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Je kan je oude paspoort gebruiken in combinatie met je nieuwe. Er wordt een aantekening gemaakt bij het 1e stempel in je nieuwe paspoort die de link legt met het oude paspoort.

spacer line  

Heb zelf een vergelijkbaar "probleem". Gewoon je oude paspoort vastnieten aan je nieuwe paspoort zodat de douane / immigratie-officals beide kunnen inzien.

Als t.z.t. al je nieuwe MERP, KITAS, etc., etc. in je nieuw(ste) paspoort staan, maak je het oude paspoort los en gebruik je dat niet meer.

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

ja klopt ''je moet je oude ''gewoon tijdelijk bij jouw nieuwe vast nieten omdat daar ook wat jij zij jouw re intre is''het kan verder geen kwaad'ik heb de mijn pas vernieuwd en die zit ook nog steed vast geniet'ik heb er nooit geen problem mee gehad''pas nog naar singapore geweest' een fluitje van cent''groetjes

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Dank je wel allemaal, nu kan ik weer rustig adem halen 😃

spacer line  

On 03-09-2012 09:06 gerry deuren wrote:
heb er nooit geen problem mee gehad''pas

Nooit geen = altijd

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

En als de in de buurt van een indonesisch immigratie-kantoor komt, worden de paspoorten automagisch aan elkaar geniet. Wel slim, want zo kun je nooit het oude vergeten omdat je er niet bij stil staat dat je het nog nodig hebt om het land in/uit te komen.

Ho Lee Fuk

spacer line  

If you judge people
you have no time
to love them' Emoticon: Confused

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Ik was gisteren in de buurt van imigrasi, dus toch maar even het nodige laten doen, hoef ik maar 1 paspoort mee te nemen. Kitas nr., merp, ... Staan nu allemaal netjes op 1 stempel voor 170.000 idr. Misschien teveel betaald maar geen zorgen meer.
Nogmaals bedankt

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 04-09-2012 14:03 gerry deuren wrote:
If you judge people
you have no time
to love them' Emoticon: Confused
Was jij niet die ene die zei dat een STNK geen verzekering bevatte en vervolgens iedereen afbrandde die het tegenovergestelde beweerde en daarop maar helemaal niet reageerde? Enfin.. kijk naar jezelf zou ik zeggen.

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 05-09-2012 02:31 nsenada wrote:
Ik was gisteren in de buurt van imigrasi, dus toch maar even het nodige laten doen, hoef ik maar 1 paspoort mee te nemen. Kitas nr., merp, ... Staan nu allemaal netjes op 1 stempel voor 170.000 idr. Misschien teveel betaald maar geen zorgen meer.
Nogmaals bedankt
Haha, nog nooit gehoord dat iemand dat gedaan heeft. Mijn twee paspoorten zitten aan elkaar geniet, dus is het 1 geworden. Scheelt me weer een itje naar de imigrasi en 15 euro dus, al is dat het geld niet inderdaad.

Ho Lee Fuk

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line

Zoals elders vermeld... ik moet hier nog heel veel leren.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,458 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,997,313 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com