indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sluir00
User
spacer line

Ik zit nu voor het eerst in Indonesië en zoek vervoer voor morgen van Jakarta naar Bandung een auto met chauffeur. Gezien de verhalen op dit forum leek dit geen probleem maar zonder ervaring is het toch lastiger. Reisbureaus vragen vrij veel en privé chauffeurs ken ik niet. Heeft iemand nog tips op deze korte termijn

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik weet niet wat je aangeboden hebt gekregen van de reisbureau's, maar op dergelijk korte termijn kun je er beter voor kiezen een minibusje te pakken van een van de organisaties die vervoer op deze route organiseren. Dat zijn er meer dan voldoende en ze vertrekken ieder uur wel, vanaf een flink aantal punten in Jakarta.

Ik weet niet waar je nu bent, maar onder meer vanuit oost en centraal Jakarta moet het geen probleem zijn een minibusje (travel heet dat hier, gewoon op z'n Engels uitgesproken ook) te pakken.

Nu nog een auto met chauffeur zoeken gaat op goed geluk zo kortdag vrees ik.

spacer line  

AUTO HUREN in INDONESIA .
Gewoon Mobil rental intikken bij google.
Als je Mobil rental Jakarta intikt krijgt je een lijst van :
Resultaten 1 - 10 van circa 988.000 voor mobil rental jakarta.‎ (0,27 seconden)

voorbeeld:
Griya Mobil Kita (021-71386345) | Sewa Mobil Jakarta | Rental Mobil Jakarta |

Perdag huur+ chauffeur tussen 40-50 euro.

TRAVEL(bus) : Cipaganti, Trans en nog een paar grotere jongens.
Kosten bij benadering 75.000 rup via Tol Cipularang.
60 plussers kan korting krijgen.
Met vaste vertrekgegarandeerde vertrek uit diverse locaties .Centrum, Zuid,Oost Noord en West Jakarta.
Vaak vertrek uit Malls of uit de buurt van universiteiten.
Desnoods met 1 persoon gaan ze vertrekken, leuk om een klein busje voor je zelf te hebben.
Adressen via google indonesia .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Wij zoeken een prive chauffeur van Jakarta naar bali

tu-bagus
User
spacer line

Even dit topic nieuw leven in blazen.

Voor juni volgend jaar zoeken we nog vervoer van Jakarta naar Bandung.
Zijn er mensen hier die al ergens goede ervaringen met iemand hebben gehad en weten wat ongeveer de prijs zal zijn?
We zijn in totaal met 8 personenen en iedereen heeft een koffer en handbagage natuurlijk.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Met de huurauto is het ongeveer 500.000 rupiah, na de benzine-prijs verhogingen. Een taxi enkele reis nemen kan ook. Echter gaan er geen 8 personen in 1 auto of taxi. Je kunt in dat geval beter een travel afhuren, tickets van Jakarta naar Bandung (veel verschillende opstap-punten in Jakarta en drop-punten in Bandung) zijn 60.000 tot 80.000 rupiah per persoon, er moeten ook luxere busjes zijn, dan betaal je 100.000 geloof ik.

Cipaganti is een grote speler op de markt, met goede service en meer dan voldoende mogelijkheden. Baraya is ook een bekende.. ik ken beiden echter niet.. ik heb de luxe van een eigen auto.. waar overigens ook geen 8 personen met koffers in kunnen, al is het een grote bak. Emoticon: Shut up!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik denk dat de 500.000 van Yerun iettewat te optimistisch is Emoticon: Yes!
Maar ja, zal het 150.000 duurder zijn, dat is een tientje Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Gewoon de website van Cipapaganti/of Blue Bird (van de taxi) googlen.
Prijzen zijn ook vermeld.
Voor 8 man moet je toch een grote(re) busjes/rentalbedrijven zoeken (t/m 12 man).
Want je bent met zijn 8ten plus bagage .
In Jakarta stikt het van die rental busjes.
Wat ik meegereisd heb is prima , Oke, approved by OmSid.
Of je neemt 2 Toyota Kijangs , comfortabeler en mss iets goedkoper.,het verschil kan je gebruiken voor fooi /drink en eetgeld voor de chauffeur.

bisa dicek of makemyday .

sonja1
User
spacer line

Wij willen 2 oktober naar Bandung met de auto, het liefst met een Engels/Nederlands sprekend chauffeur. Kan iemand mij tips geven bij welk autobedrijf ik het beste/goedkoopste een auto met chauffeur kan huren?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

lees de bovenstaande reacties en doe er je voordeel mee.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jakarta - Bandung is een tolweg waar wel iets te zien maar toch niet kan stoppen. Dus is een travel het goedkoopst. Niet relevant of de chauffeur Engeks kan want er valt weinig te vertellen. Ik reis doorgaans met Cipaganti. Ze zijn al op de airport van Jakarta te vinden. Verder gewoon even vragen in hotel of ze een reisje met travel Cipaganti voor jullie kunnen reserveren.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

en buiten dat beste/goedkoopste is een keuze, beiden is niet mogelijk.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,821,003 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com