indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ivm persoonlijke redenen laat ik weten dat ik niet meer op dit forum zal posten.
Het ga jullie goed.

groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

De redenen zullen ongetwijfeld voor jou zwaarwegend zijn Anne Mieke, ik wil alleen even kwijt dat ik jou postings zeker zal missen.
Buiten je mooie reisverhalen, ben je iemand die heel veel van IndonesiŽ weet, alle voordelen en nadelen t.a.v. IndonesiŽ perfect op een rijtje kan zetten.
Zeker weten dat heel veel mensen veel aan jouw informatie hebben gehad.
Om Malam zal je heel erg gaan missen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dat is jammer want je verhalen zijn echt goed.
Maar het is jou beslissing, het ga je goed bedankt, nogmaals voor je postingen................ Emoticon: Shiny

Die duim zou een verkeerde indruk maken dat het goed is maar niet zo bedoeld.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Hoi AnneMieke,

Ik hoop dat NIET meer reageren niet betekent NOOIT meer reageren.....

Sterkte!

Emoticon:

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 12-08-2012 10:12 schreef Anne Mieke:
Ivm persoonlijke redenen laat ik weten dat ik niet meer op dit forum zal posten.
Het ga jullie goed.

groeten
Anne Mieke

Adu!!! Emoticon: Confused
Ik mag hopen dat dit "tijdelijk" is bedoeld........

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

barubagus
User
spacer line

vanuit Alor wil ik even melden, dat ik het , heel heel erg jammer vind..
Ik hoop dat je je nog bedenkt.

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Heel jammer, wat de reden ook mag zijn. Een ernstige aderlating voor dit forum.

En ook voor mij, want ik plan een reis naar jou geliefde Flores volgend jaar. Ik zal het moeten doen met je vroegere postings Emoticon: Cry

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

cathy
User
spacer line

Anne Mieke,

Wat lees ik nu, dat je niet meer op dit forum gaat posten.
Voor ons als lezers zal dat zeker een gemis zijn.
Toch nog heel hartelijk dank voor alle goede, bruikbare tips voor ons aankomende reis naar Ceram en de Kei eilanden.
Houd je haaks en je kunt mij ook altijd bereiken via de mail.
Lieve groet,
Cathy

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Och, Anne Mieke, jammer dat je dit forum gaat verlaten.....vooral je kunde over al je
reizen naar IR en je tips en helpende hand bieden voor degenen die om raad vragen en natuurlijk je geweldige leuke verhalen zal ik missen.... Emoticon: Yes!
Ik wens je alle goeds toe met een goede gezondheid in je werk en reizen...
Dag Anne Mieke bedankt.... Emoticon: Bye bye

amiek
User
spacer line

Heel jammer dat je stopt.
Alle goeds toegewenst.
Dag

spacer line  

Jammer hoor iemand dat je hier om persoonlijke redenen niet meer wilt posten.
Ik hoop niet dat je door iemand bent gekwetst dat kan nooit de bedoeling zijn!

Ik wens je het beste en veel geluk en hopelijk nog veel reizen in RI Emoticon: Smile

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

AM,

Jammer. Bedankt voor jouw bijdragen en goede adviezen. Gelukkig hebben wij jouw mailadres nog en hopelijk vind je het niet erg als we daar eens in de toekomst gebruik van maken.
Het ga je goed.

Anneke en Jan Emoticon: Cry

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.AM; in lijn wat anderen voor me al meldden. Bedankt voor je enorme bijdrage hier en het ga je goed!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Das jammer,maar een persoonlijke keuze.Maar we moeten wel reeel zijn,na een tijdje weet je echt niet meer wat je nog moet schrijven en weet je wel zon beetje wat hier speelt,dus is de vraag of je zelf nog wel info kunt halen uit deze site.Toch vindt ik het altijd leuk ff te kijken wat anderen weer schrijven en af en toe te checken wat er gebeurd in het verre oosten.misschien horen we nog wel van je Anne Mieke en zo niet ,bedankt en het ga je goed. Emoticon: Party!

Indoboy20
User
spacer line

Ah ja, ik vind het wel vreemd dat je zomaar van gedachten verandert en niet eens een paar minuten per week kunt/wilt spenderen om berichten te lezen en wat te posten.

Volgens mij zit daar meer achter waar wij geen weet van hebben.

Beetje erg jammer want aan jouw adviezen heb ik een hoop gehad. Wees ook niet koppig als je weet terug wilt keren hier. Eenmaal afscheid genomen betekent niet eeuwig afscheid houden.

Het beste, groetjes.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Jammer Anne Mieke. Ik hoop dat je je toch nog bedenkt. Als ik je laatste postings lees zou het kunnen dat er iets bij je in het verkeerde keelgat is geschoten. Maak je niet te veel zorgen omtrent de verantwoording van je schrijfsels. Als ik sommige verhalen van mezelf uit het verleden teruglees kan ik er ook niet altijd meer voor 100% achter staan. So what ? Een mens kan het wel eens mis hebben of van mening veranderen.
Mogelijk zie ik het helemaal fout. Het ga je in ieder geval ook goed.

Jan

Milani
User
spacer line

Jammer echt heel erg jammer AnneMieke. Hoop je nog eens te zien op Bali. Emoticon: Confused

wereldreis
User
spacer line

Annemieke,

Ik hoop ook dat niet meer, geen nooit meer is!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,554,646 topic views - 232,847 posts - 13,679 topics - 22,706 members - last post @ 27-06-2019 05:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,925,213 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com