indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het is een en ander ellende met onze computers.
Er schijnt een groep te zijn die het leuk vinden om in te breken, bij je in de computer en daar grapjes uit halen zodat je b.v, de muziek mappen leeg te halen.
Of dat je niet meer op kan starten, de windows blijft gewoon, niet verder te komen dan het draaien van hun pictogram.
Laten ze iets zinnigs doen dan op deze wijze leuk te zijn.
Wij hebben drie computers die hier werken twee laptop ’s en deze gewoon kast.
De twee laptop ‘s hebben we opnieuw moeten laten instaleren 140€ omdat wat ze ook opende gewoon, de moeviemaker werd telkens geopend.
Nee het word steeds minder leuk om hier te gaan internetten.
Ook de browser Microsoft of Grome van Google die niet weten dat je een gewone standaard browser wil waar je alles in kwijt kan.
Maar elke keer, je dat kan aanpassen, via menu en je persoonlijke keuze.
Ze maken het je niet gemakkelijk er op.
En die tools ook zo iets gewoon een vervelende keuze die je moet maken wat je er ook van vind de tools van Google past beter bij Explorer dan bij Grome zelf, van de eigen browser
Raar vind u niet????
Maar dat ze bij je binnen kunnen komen, zal ik proberen er rap een einde aan te maken.
Om hier een bescherming in te laten bouwen.
Zodat ik geen lege mappen van muziek meer last van heb.
Ik sla toch al dubbel extern op zodat ik niet verrast word.

Na een lange tijd hadden we niet die snelheid waar wij voor betaalde,
Gisteren van Ziggo een monteur kwam, die een nieuwe modem meebracht en tot mijn verbazing het niet kon aansluiten, wegen intern problemen.
Heb ik onze eigen computerman, zo noem ik hem maar, laten komen en die heeft alles weer opnieuw geïnstalleerd, 300€ en nog had ik niet de snelheid gehaald, waar wij al langer als een jaar voor betalen, de hoogste snelheid.
Gisteren weer Ziggo gebeld en kreeg ik een dame, die mij allerlei instrukties liet doen en ook tot de ondenking kwam, dat het niet hoog was.
De snelheid moest zijn 120 mgb maar ik had hier niet hoger dan 23,9 mgb
Vandaag zou de eigen computerman weer komen , maar ongeduldig als ik ben, heb ik weer Ziggo gebeld en kreeg een man aan de lijn die mij heel goed hielp en die zag dat die snelheid ook niet kon gehaald worden, want dat lag ergens tussen de modem en buitenkant van waar de kabel leidingen naar toe gaan.
Ik viel bijna van mijn stoel, want eindelijk iemand, die zei waar het aan lag.
Morgen komt de monteur van ziggo, ik ben benieuwd of hij het kan repareren.
Die man die ik vanmorgen aan de lijn had, werkte fantastisch mee en die zou ook zorgen dat de te veel betaalde, wij terug zou kunnen krijgen.
Hé hé wat een ellende, met trage internet.
Daarom was ik al niet meer hier, op de site te komen klagen, of zoals je het wilt, mijn ervaringen met internet aan u allen te delen,door kunnen geven, hoe u internet ervaard en welk provider u heeft.

http://computertotaal.nl/softw(...)wser-past-bij-u.html
Ik schijn een illegale word 2010, te hebben geworven, terwijl ik er bij de aanschaf van de computer dat zelf erbij gekocht, dacht te hebben.
Bij het opnieuw opstarten van een laptop, werden we verrast door Microsoft, 144 programma’s moest er binnen gehaald worden, dat duurde bijna een halve dag.
Daarna liep het vast, bedankt Microsoft, voor de moeite, wat een ellende veroorzaak je met dat gedownloade spul en wat heb je, je eigen goed weten in te dekken…………………………… Emoticon: Angry Emoticon: Very funny Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik neem aan Ziel dat je toch wel een virus scanner op je kepeutertjes hebt?
Voorheen gebruikte ik Norton, maar ten eerste schreeuwend duur en dan elk jaar ook nog de update kopen, an me hoela.
Bovendien controleert Norton werkelijk alles, bij het ziekelijke af, ik durfde geen eens meer een scheet te laten als ik zat te kepeuteren, want dan vroeg Norton of ie hem op mocht slaan of niet Emoticon: Laugh out loud

Ik maak nu al jaren gebruik van AVG (gratis) naar volle tevredenheid en simpel.

Ik las enkele dagen geleden dat geen één provider aan de snelheid voldoet die ze beloven.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Andere praat'

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 01-08-2012 13:31 schreef Malam:
Ik neem aan Ziel dat je toch wel een virus scanner op je kepeutertjes hebt?
Voorheen gebruikte ik Norton, maar ten eerste schreeuwend duur en dan elk jaar ook nog de update kopen, an me hoela.
Bovendien controleert Norton werkelijk alles, bij het ziekelijke af, ik durfde geen eens meer een scheet te laten als ik zat te kepeuteren, want dan vroeg Norton of ie hem op mocht slaan of niet Emoticon: Laugh out loud

Ik maak nu al jaren gebruik van AVG (gratis) naar volle tevredenheid en simpel.

Ik las enkele dagen geleden dat geen één provider aan de snelheid voldoet die ze beloven.

Jeroen verplaats in andere praat dacht dat ik het daar ook in had geplaatst , maar het is in de verkeerde geplaatst ik had het in Gebruikers hebben wat te zeggen

Ja kijk dat bedoel ik nou ook, je hebt zelf geen klote te vertellen, over je computer ze doen zelf via hun ICT invloeden, je verplichten reclame te moeten ontvangen.
Gratis is dat, die virus scanner, heb ik ook (avast heet tie), telkens krijg een boodschap van hen even tussen door .
Maar vanmorgen nog een waarschuwing gehad dat er iemand probeerde via een verkeerde site binnen te komen.
JA je kan niet zonder, maar eigenlijk had Microsoft de windows zo moeten beschermen dat het niet in te breken valt.
Dat doen ze alleen in win defender, maar dat zeg ook niets ……………… Emoticon: Very funny Emoticon: Blush Emoticon: Nooo

pierre
User
spacer line

Ik heb panda AP pro, prima scanner en geen last van reclame of andere boodschappen o.i.d
Dat ding doet gewoon zijn werk en verstuurd binnengekomen spyware ,virussen ed direct door naar panda, alwaar ze het gaan onderzoeken, ikzelf merk hier niets van. als ik panda een keer laat draaien dan zie ik pas wat het allemaal heeft gedaan en verstuurd.
Ik ben best tevreden over dit.

Voorheen had ik ook AVG maar dat beviel me niet. kwam alsnog spyware en virussen doorheen.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Alle providers hebben soms wel problemen,maar zelf gebruik ik altijd al KPN,uiteindelijk toch de beste.En Norton secyrity ook goed,al moet je wel payen,maar al die gratis of goedkopere dingen veroorzaken alleen maar ellende Emoticon: Smile

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Met provider telford heb ik jaren de graties virus programma van avast gebruikt en nooit problemen gehad.
En nu ben ik bij kpn en gebruik ik pcveilig betaald en dat draait ook primaa.
Maar je moet natuurlijk wel je firewall aanzetten.

Shalom

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het vervolg.....................
Wat betreft ben ik van de week pas er achter gekomen dat je heel goed moet weten wat voor een apparatuur je aanschaft.
Je kan bij de provider kopen wat je wilt, je krijgt het tot aan de deur.
Verders moet je goed weten wat de snelheid voor een netkaart heeft, wat voor een snelheid die adapters hebben en je draadloos apparaat, kan een lagere snelheid hebben.
Heb de afgelopen jaren gedaan met Netgear, die de snelheid en allerlij problemen hebben gekost.
Dan heb ik cisco routers gehad, nu heb ik van Ziggo zelf een modem gelijk een router ingebouwd.
Dit alles is nog niet de helft, wat ik wist en waar ik achter ben gekomen.
Want de Ziggo monteur is twee keer van de week geweest
De eerst keer dinsdag, kwam hij met een nieuwe modem.
Hij heeft de zaak gewoon bekeken, dat wil zeggen even zijn eigen,laptop gebruikt en die aangesloten op de oude modem en hij vertelde dat die snelheid wel gehaald kon worden.
Dus klaar was Kees.
Hij liet de nieuwe modem achter en zei dat wij dat zelf moesten instaleren.
Nou goed mijn computerman kwam de volgende dag en heeft geïnstalleerd die nieuwe modem.
Maar zijn oude Router laten staan en aangesloten met de nieuwe modem.
Kan u het nog volgen???

De snelheid kon niet gehaald worden dus weer………………
Op Donderdag belde ik weer ziggo en kreeg iemand aan de lijn die echt goed van wanten wist en die mij wist te vertellen dat de snelheid lag aan de bekabeling van Ziggo.
Dus tussen ziggo en de modem.
Hij stuurde gelijk de volgende dag een monteur en ja wel hoor de zelfde, die afgelopen dinsdag was geweest.
Die heeft alles nog eens nagetrokken en die vertelde dat het lag aan de apparatuur van mij.
Op de allereerst de adapters zijn niet goed, die kunnen die snelheid niet halen.
De laptop had een te lage netkaart dus waar ik achter kwam had ik de hoogste snelheid voor betaald en kon nog geen 3 deel van gebruiken door mijn apparatuur.
Dus als je geen hoge snelheid kan halen dan heeft het ook geen zin om een hoge snelheid te nemen.
Daar ben ik na meer dan een jaar gebruik van die snelheid, pas van de week achter gekomen.
Ze willen wel iets leveren, waar je niets aan hebt, dus mensen kijk waarvoor je betaald, een goedkopere abonnement met een gemiddelde snelheid is voor ons goed genoeg.
Dat hadden ze kunnen weten, die providers, maar ze laten het je lekker zelf alleen uitzoeken.
Inmiddels is mijn computerman, niet meer bereikbaar…………………………… Emoticon: Very funny Emoticon: Emoticon: Wink

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

De voorlichting bij aankoop van computersoft en hardware mag inderdaad wel beter.Ook bij providers mag best meer uitleg bij welk product je nodig hebt voor jouw wensen.Nu wordt je vaak door schade en schande wijzer doordat je zelf achter dingen aan moet en zo alles uitvindt.Ik hoor veel van collegas en computerfreaks die me in de afgelopen jaren wegwijs maakten in computerland.Boekjes gooi ik aan de kant en ga gewoon zelf uitvogelen wat de computer eigenlijk doet.Maar het is wel vervelend allemaal als je problemen hebt en te maken krijgt met verschillende monteurs of bellijnen. het kastje naar de muur-effect komt dan snel om de hoek kijken.En je zal altijd zien dat je problemen krijgt op tijden dat niemand bereikbaar is. Emoticon: Frustrated

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja helemaal mee eens. Veer01
Ze moeten blij zijn dat wij ouderen, nog mee doen, met deze digitale snelweg.
De programma van Microsoft, is een vervelende programma, omdat het niet doet, wat het wel moet doen ,de opdrachten uitvoeren, die je hebt gegeven.
Zoals ik inlog, moet hij automatisch de wachtwoord onthouden, ja voor eventjes, als je nu uit log en straks weer inlog.
Hij onthoud niet de opdracht de volgende dag, die je het gegeven heeft met de keuze menu van Ja nee.
Ik kan die mensen wel vervloeken, die dit ons allemaal dit heeft ons aangedaan.
En nu zijn er natuurlijk mensen die roeptoeteren, je hoef niet op internet
“ NEEN DAT HOEF NIET, MAAAAAAAAAAR IK ZIT ER WEL OP DUS NOU EN!!!!!!!!!!!!!!!!”.

Chrome, ook die zo iets doet, zo moeilijk, overal over zelf beslissen,, je moet dan weer speciaal naar een menu gaan, om je opdrachten te veranderen, maar zo gauw je kont gekeerd hebt, doet het niet wat je aan je menu hebt opgegeven.
Ook na de vraag opslaan, ja nee JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo heb ik een keer de opdracht gegeven, om mijn e-mails ook door mijn andere mails te kunnen door geven.
Gedaan, maar ik kreeg overal de mails dubbel binnen, dat verveelde mij zo, dat ik dat weer ongedaan hebt gemaakt.
Wat verbaast mij neen hoor, ze doen steeds het zelfde, ook kon ik later zien, dat die opdracht was uitgevoerd, de mail stond er niet meer in.
Maar toch krijg ik steeds dubbel, die mails binnen, raar, raaaaaa hoe kan dat.
Die verrekte programmeurs weten niet wat ze doen………………………….

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Wees maar blij opa Ziel dat je op de digitale snelweg ben meegelift op jouw leeftijd (Net als opa Malam).
Veel mensen in onze leeftijd hebben de de digitale boot gemist, die zitten op dit moment behoorlijk in de shit.
Veel dingen zijn al niet meer mogelijk zonder internet of zijn buitengewoon gecompliceerd geworden.
Onze snelle flitsende digitale maatschappij houd steeds minder rekening met ouderen Emoticon: Angry

Even een sneer naar de Belastingdienst Emoticon: Angry
Het is één bekend dat ouderen al hyperventilatie krijgen van een blauwe brief, het is ook bekend dat er miljoenen Euro's terug gaven inkomstenbelasting niet geclaimd worden door ouderen.

Wat doet de belastingdienst, ze sturen een brief met de aanhef, ondanks dat je vorig jaar geld terug hebt gekregen.

Vorig jaar hebt u aangifte gedaan over 2010, U hoefde toen geen inkomstenbelasting te betalen, Ook over 2011 hoeft u waarschijnlijk geen inkomstenbelasting te betalen, Daarom is het niet nodig dat u aangifte doet, tenzij uw situatie is gewijzigd of als u belasting terugkrijgt

Daarna een hele verhandeling over studie geld, doorwerkbonus en alimentatie Emoticon: Confused
Rot op denkt opoe van 75, stel je voor dat ik moet betalen, ik ga lekker niet invullen.
Vervolgens wordt er ruimschoots met www. dit en www. dat geslingerd.
Heeft opoe/opa geen geen kinderen die de vinger aan de pols houden dan dekt opa/opoe, "An me hoela"
We weten allemaal dat de ouwetjes van boven de 70 voor het merendeel de digitale boot hebben gemist.

De belastingdienst zou ook kunnen schrijven:
Als u vorig jaar inkomstenbelasting hebt terug gehad en uw situatie is niet veranderd dan is het raadzaam ook dit jaar uw belastingformulier in te vullen maak een afspraak bij de belasting inspecteur en neem uw gegevens mee.

Voer dat in de computer voor mensen boven een bepaalde leeftijd en schoon is uw kunstgebit.
Of denk ik weer te sociaal???????
Heb in ieder geval voor Pop online die ellende net ingevuld 212 Euro terug, snoepgeld van een kind, zakgeld van een werkeloze, als je weet hoeveel ouwetjes dat mis lopen dan schrik je je te pletter.

pierre
User
spacer line

Ik ben afgestapt van windows explorer teveel problemen met van alles en nog wat

Ik gebruik nu Mozila Firfox en ik ben hier best tevreden over.

Wat de snelheid van internet betreft behoeft het niet altijd aan je appartuur te liggen.
Hier in het westland zijn enkele lieden er achter gekomen dat de provider Caiway na een bepaald avond uur de snelheid "knijpt" rond de klok van 23.00 uur is mijn verbinding plotseling veel trager dan anders, vanaf een uurtje of 6 stijgt de snelheid weer.
Er zijn door enkele mensen duidelijk klachten richting Caiway gegaan, maar zij doen net of hun neus bloed.
Nu zijn er enkele mensen alhier in maassluis het zat en gaan die snelheden een poosje door meten en met die bevindingen zullen ze een procedure gaan starten tegen caiway.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 05-08-2012 12:14 schreef pierre:
Ik ben afgestapt van windows explorer teveel problemen met van alles en nog wat

Ik gebruik nu Mozila Firfox en ik ben hier best tevreden over.

Wat de snelheid van internet betreft behoeft het niet altijd aan je appartuur te liggen.
Hier in het westland zijn enkele lieden er achter gekomen dat de provider Caiway na een bepaald avond uur de snelheid "knijpt" rond de klok van 23.00 uur is mijn verbinding plotseling veel trager dan anders, vanaf een uurtje of 6 stijgt de snelheid weer.
Er zijn door enkele mensen duidelijk klachten richting Caiway gegaan, maar zij doen net of hun neus bloed.
Nu zijn er enkele mensen alhier in maassluis het zat en gaan die snelheden een poosje door meten en met die bevindingen zullen ze een procedure gaan starten tegen caiway.

Ja je kan je snelheid testen, ga naar Google Speedtest,
http://www.bing.com/search?q=s(...)=WLETLB&PC=WLEM&QS=n
en kies je eigen provider test of zo al je kan, of wil.
Er is veel mis met het digitale internet vooral jongeren die zich vervelen en die op de een of ander manier weten hacken of kraken die je spul weet te ruïneren.
Ja dat is het spelletje die ze spelen ze kunnen niet meer zonder een internet verbinding zelfs op straat niet meer.
Doorgeschoten mensen zijn dat. ook in Indonesië vind ik het nog erger.

Vorig jaar hebt u aangifte gedaan over 2010, U hoefde toen geen inkomstenbelasting te betalen, Ook over 2011 hoeft u waarschijnlijk geen inkomstenbelasting te betalen, Daarom is het niet nodig dat u aangifte doet, tenzij uw situatie is gewijzigd of als u belasting terugkrijgt

Praat me er niet van wij kregen van de week een brief dat we misschien als nabestaande veel geld geërfd hadden.
Of we even willen doorgeven, wie de vertegenwoordiger was van de overledenen.
Ik bellen belasting telefoon uitgelegd, dat ze in Indonesië was overleden enzv…
Ik vroeg haar, of wij ook nog konden aftrekken, die onkosten die gemaakt hadden, van die vertrek naar Indonesië enzv.
Neen, dat kon niet meer afgeschaft in 2009, kiekeboe, kijk dat is Nederland, beuren ho maar, betalen ja graag…………………… Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye .

Wel veel geld uitgeven naar Europa en de banken, laat staan, aan de vluchtelingen, kom maar mensen Geertje word wel groot..................... Emoticon: Bye bye Emoticon: I love it Emoticon: Cooool Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Whoehahahaha Ziel, ja ja nu komt het uur van de waarheid, waar heb je de miljoenen Rupiah gelaten van oma, bij de belastingdienst was waarschijnlijk nog niet door gedrongen dat 1000 Euro ongeveer 11 miljoen is Emoticon: Laugh out loud
Tja dat je hier in Nederland daar net je vaste lasten van kan betalen dat is nog niet bij ze doorgedrongen hihihihi.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,477 posts - 13,648 topics - 19,983 members - last post @ 19-12-2018 13:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,244,588 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com