indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Beste mensen,

Mijn zwager heeft plotseling een maand vrij ivm wisselen van baan en wil graag naar Nederland komen. Helaas is de wachttijd tot 16 augustus om een afspraak te maken op de ambassade. Heeft iemand van jullie een idee wat we kunnen doen?
Hij is vrij van 1 augustus tot 30 augustus en zou graag eens een maandje in Nederland komen kijken.

Tegenwoordig moet je online boeken en gaat het bellen of via een stroman of vrouw lastiger :( Dat lastige digitale tijdperk ook...

Wie kan mij helpen of adviseren?

groeten,

Bule Gembel vanuit een bijna tropisch Friesland

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Probeer de CIBT visumdienst is te bellen BG, misschien bestaat er ook zoiets als een spoedprocedure.
Ze weten er daar alles van.
070-3150200

spacer line  

Beste Malam Ik ga dat zo proberen. Niet geschoten is altijd mis. het is niet te geloven hoe lang dit duurt. Ik heb net met de Belgische ambassade gebeld om zwager via daar binnen te krijgen... Ik meende daar een Jalan tikus te zien... helaas dit liep ook dood.
Ook Belgie doet alle kort verblijfsaanvragen via de Nederlandse Ambassade

spacer line  

Beste mensen,

Bedankt voor de reactie hier en de emails!

lex meijer
User
spacer line

Is er een optie om het sneller te doen of kwam je tot niks?
Ik wil zelf namelijk binnen 2 dagen een visum voor Indonesie.

spacer line  

Beste Lex,

Mijn zwager wou even snel naar Nederland omdat hij net een andere baan heeft. Mijn vraag was bedoeld als aanvraag voor een Nederlands ( Europees ) visum. Hij heeft een maand vrij. Helaas is er geen dringende reden of laat ik het zo zeggen is de reden niet dringend genoeg om hem met voorang een visa te verlenen. Vorige week was de wachttijd al tot 16 augustus alvorens we een afspraak konden krijgen. Omdat hij 1 sept al bij zijn nieuwe werkgever gaat beginnen hebben wij de vakantie maar in de ijskast gezet.

Als je een maand gaat heb je volgens mij gewoon een visa bij arrival. Wil je voor een langere periode?

Je zou gebruik kunnen maken van een visadienst. wellicht hebben deze mensen ingangen zodat het sneller kan. Je kan wel veel vinden op dit forum als je even zoekt. er zijn hier al heel veel kilometers geschreven over visa..

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 30-07-2012 13:39 bule gembel wrote:
Je zou gebruik kunnen maken van een visadienst. wellicht hebben deze mensen ingangen zodat het sneller kan. Je kan wel veel vinden op dit forum als je even zoekt. er zijn hier al heel veel kilometers geschreven over visa..
Binnen 2 dagen? Dat was nl. de vraag.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,972 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com