indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik heb ook nog een nieuw onderwerp dat is eigelijk wat vrolijker.Ik ben een paar maanden Geleden er achter gekomen dat mij eigelijke vader uit Indonesie komt.Mij moeder is gescheiden van mij vader, dat ik dacht dat het mij vader was.Ik ben met mij tiende jaar ver-
huist met hem en mij moeder.Hij is voor mij een goede vader geweest ik ben er nu 66 jaar
En hij is op 23 Maart 1976 overleden.Dus van familie in Nederland is niks meer over daar
is het te laat voor.Ik denk dat er nog wat in Indonesie kan zitten.Hij heeft gewoond in Jakarta
in de wijk Rijswijk maar van die wijk is niks meer over.Ook heeft hij nog op twee andere
plekken gewoond maar ik weet de plaatse niet.Zijn naam is Henricus Petrus Jacobus van
den Engh.Dus eigelijk legt mij roots in Indonesie.Ik hoop dat iemand iets kan betekenen voor mij Joop.

spacer line  

Ik ken een familie met dezelfde naam in Amsterdam.
Ze waren uit Nieuw Guinea , dacht dat ze binding hebben met de DETA jongens .
De oude wijk Rijswijk van Batavia bestaat nog steeds , alleen hebben ze een nieuwe naam .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Ik hoorde namelijk dat de wijk Rijswijk afgebroken is.Ik ben er in 2010 nog in de buurt
geweest toen werd er al gezegd dat er niet veel meer over is.Maar die familie in Amsterdam
dat is het niet. Joop

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,598,184 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com