indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

m@rgreet
User
spacer line

We waren naar Bail gekomen om hier "voorgoed"te wonen. Maar omstandigheden sturen ons terug naar NL. Is er please iemand die onze schattige Bali-hond wil? Zonder dat ik weet dat hij een goed tehuis heeft kan ik niet weg! En ik moet! Hij is echt de allergrappigste hond! Ik wil hem ook wel naar NL meenemen maar dat kost me 3000 euro Ún een hell of a ride voor ons hondje... Vooral dat laatste is erg doorslaggevend! We hebben al via posters geadverteerd....via bekenden in Lovina,,,,via adoptie hond.... via Bali advertiser (we love dog! krijg je dan!!) .. Iemand voor een echt cute hondje van 1 jaar?

spacer line  

hallo magreet''ik weet dat het 1 probleem is'ik zelf geef meestal de mensen de schuld
nemen een hond in huis'maar als het een maal 'zo ver is 'kunnen ze het niet meer aan
het is een beslising die je maakt'maaar!!!! sorry magreet ik hoor dit vaker ''maar je moet
concekwent zijn''ok laat ik maar even met de woorden op tafel komen'' ik kan veel lief
hebbers van honde op bali ''te veel om op te noemen''buiten dat hebben wij een grote
plantage op jawa.als je de oversteek maakt gelijk van bali' wij hebben veel geiten lopen
en gansen en natuurlijk onze honde'ik heb plaats voor hem''maar het zal moelijk worden
met de oversteek naar jawa'jij zal alle papieren moeten hebben.dan heb ik nog mijn twijvels of het lukt' als je contact wild maken' ik geef jouw hier bij onze Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mail adres
g.deurenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com veel succes

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,457 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,996,352 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com