indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Garuda Indonesia will 80% groeien tot 2015
Gepubliceerd op 08 juli 2012 06:16
De Indonesische luchtvaart-maatschappij Garuda Indonesia wil in 2015 in totaal 144 toestellen in gebruik hebben en hiermee 29 miljoen passagiers vervoeren. Op dit moment heeft het bedrijf 81 toestellen in gebruik en vervoerde het in 2011 zo'n 15,5 miljoen passagiers. De nieuwe plannen zouden een groei van 80% in passagiersaantallen betekenen.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Deze blog trok mijn aandacht. In 2011 behoorde ik ook tot een van de miljoenen passagiers van Garuda. Ik ben een Surinaamse vrouw van Javaanse komaf, woonachtig in Suriname. Garuda Airline heeft mijn hart gestolen. Een service om te zoenen. Op Idul-Fitre dag (30 augustus 2011) vloog ik van Amsterdam naar Jakarta. Mijn eerste keer en vol zenuwen. Ik had nog geen visum. Op Schiphol bij de bali van Garuda was mijn eerste indruk, heel positief. Mij werd vriendelijk gevraagd of ik reeds een visum had. Ik schudde mijn hoofd en met een glimlach verwees de balimedewerkster naar een andere bali om mijn visum in orde te maken. Och..dat was echt "mijn eerste zorg weg". In de vliegtuid werd ik vriendelijk begroet door de mooie, goedverzorgde Indonesiche stewardessen met hun mooie Indonesiche uniform. Ik hou niet van reizen, deze lange reis van meer dan 14 uren heeft mij haatgevoel van reizen weggewerkt. En wat mij verraste, was dat de "immigration" in de lucht naar je toekwam om je paspoort te controleren en af te stempelen. Dat vond ik topservice, hoef je niet meer in de rij te staan, je koffers pakken en wegwezen. Ik nam ook een binnenlandse vlucht naar Pekan Baru met Garuda. Het vliegverkeer in Indonesia heb ik eigenlijk veel te vertellen. Zo maakte ik mee dat mijn vliegtuig op een andere wachtte, terwijl die bezig was te dalen, vlak voor de mijne om verder weg te skieen. Je zou denken dat er stoplichten waren, want nauwelijks raakte de andere de grond, begon de mijne op te stijgen. Dat was echt een ervaring!!!! Voor variatie ging ik ook reizen met andere vliegmaatschappijen (binnenlandse vluchten). En als ik een vergelijking moet maken. GARUDA is TOP, dat merk je ook aan hun prijskaartje. De volgende keer, voor mij GARUDA weer!!!!!!! Indonesia, ik kom eraan!!!!!!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Als je weer voor Garuda kiest de volgende keer weet dat dat die visumservice niet meer bestaat.

http://forum.indahnesia.com/to(...)vanuit_amsterdam.php

Ikzelf ben (al heel veel vluchten) overigens veel meer te spreken over Singapore Airlines, Malaysian Airlines, Emirates en Cathay Pacific. In die volgorde ook wel.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Dank je wel, Anne Mieke. Dat weet ik het ook alweer. Ook om andere airlines te proberen, anders weet ik niet hoe ze "smaken".

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,822,988 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com