indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > General chat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Vorig jaar een stand gezien op de Tong Tong Fair die een Indonesisch pakket aan het promoten was voor op televisie. Was onder andere SCTV, TransTV, Trans7 en nog vier zenders meen ik. Verbinding via een kastje dat de zenders binnenhaalde via internet en prachtige kwaliteit, kostte 35 euro per maand geloof ik.
Inmiddels kan ik de website niet meer bereiken, weet iemand hier iets van? Was een Maleisisch bedrijf.

From Dayeuhkolot with love

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

hmmm... zegt mij niets eerlijk gezegd. Ik denk dat mivo.tv een goedkopere oplossing is.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Kun je dat ook in hoge kwaliteit op je tv binnen halen?

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Echt hoog is dat voorlopig niet, indo servers trekken dat niet, en/of de bandbreedte laat dat niet toe.

Ik denk dat er wel een kabeltje bestaat om het signaal van je PC naar je TV te sturen.

Ik weet niet hoe groot je tv is, maar als je het op een hele grote breedbeeld tv laat afspelen, dan is het denk ik net een fractie meer dan een klein aantal bewegende pixels...

Probeer eerst eens via de website mivo.tv/home.php te kijken, je kunt onderaan schakelen tussen de verschillende kanalen (waarvan jij er er een aantal noemde). Verder ligt het ook aan je internetverbinding. Streaming is vaak lastig in Indonesi´┐Ż.

Ik zelf vind het heel behoorlijk, op mijn 21inch monitor.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

gr en succes!

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Is toch een beetje behelpen. De demo die ik zag in Den Haag vorig jaar was indrukwekkend. Kastje sloot je aan op je tv en alle bekendste zenders haalde je vlekkeloos binnen via internet. Op een 30 inch tv zag het eruit als de Nederlandse zenders qua kwaliteit. Probleem is dat ik die gasten van iBoxx.tv/Indostar dus niet meer kan vinden. Jammer, want ik mis de slechte series toch wel een beetje zoals cinta cenat cenut, silatboy, die bule-show op trans7 en de bar-slechte sinetrons.
Emoticon: Smile

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Ik denk dat je Indosiar bedoelt, ik vond een dergelijk kastje online:

www.iboxx.tv/iboxxworld/products.php

Is dat wat je zoekt?

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Excellent, thanks... website werkt dus weer! iboxx.tv kon ik eerder deze week niet bereiken. Kan alleen de prijzen in Euro niet meer vinden. Zal eens contact met ze opnemen, ze hebben namelijk aparte prijzen voor 3, 6 en 12 maanden abo.
Zie ook maar vier Indonesische zenders nu: SCTV, Indosiar, MetroTV en TVRI.
Wel leuk om Indonesisch nieuws te kunnen blijven volgen maar ik mis TransTV en Trans7 in het aanbod, volgens mij zaten die er in het verleden wel bij.

cacao
User
spacer line

De kwaliteit was over het algemeen goed. DVD formaat. Ik heb nog steeds een settopbox thuis. Waarschijnlijk hebben ze het licentietechnisch niet voor elkaar gekregen. Technisch gezien, vangen ze het signaal uit INA via de satelliet. De data wordt overgepompt van KL naar London en wordt verder gedistribueerd via AMS. Ik was wel benieuwd of de AMS-node een hele horde gebruikers kon accomoderen. Jammer. Was een goed initiatief

cacao
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.monyet: btw, de site is wel uit de lucht. De hoofdpagina wordt gerouteerd naar een andere

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

45,607,891 topic views - 220,023 posts - 13,392 topics - 15,531 members - last post @ 27-03-2017 13:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,708,952 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com