indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.nujij.nl/internet/i(...).lynkx#axzz20VY0bqKC
Interneten is in zijn bestaan al meer dan 50 jaar oud

Ongeveer 52 jaar.
In 1957 richtte Amerika een onderzoeksbureau op dat nieuwe technologie moest ontwikkelen.
Ze bedachten een computernetwerk dat stabiel en niet afluisterbaar was. In 1969 was het eerste internet een feit. Het was nog maar een heel klein internet. Het netwerk verbond twee universiteiten met elkaar.
Langzaamaan werden er steeds meer netwerken aangesloten op het internet. In 1982 werd er overgestapt op een nieuwe techniek en het internet zoals we het nu kennen (alleen dan veel kleiner) was geboren.
Internet werd door het grote publiek ontdekt in de jaren ĺ90.

Heeft het te maken met een complot theorie????? Emoticon: Very funny Emoticon: Blush
Er gaan geruchten te ronde, dat men het aan banden wil leggen, omdat deze vrijheid voor de wereld te groot is, van invloeden op de burger.
Is dit een thema ?, of zeg u, dat waait wel over, of is dit niet meer in te dammen.
Ook in IndonesiŰ zal men steeds kritischer worden op hun samenleving en hun politieke rivalen
Wat vinden de deelnemers hier er van?, als men dit onder curatele gaat plaatsen???....... Emoticon: Emoticon: Confused Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pierre
User
spacer line

Ik denk als men zich een beetje stevig verdiept in het fenomeen Bilderberg groep tesamen met de "illuminatie" aanhang en de NWO, dat je al een heel eind komt in hoeverre het internet straks aan banden wordt gelegd en be´nvloed

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Internet heeft vele mogelijkheden en dat is dit er een van!!!!!!!!!!!!
http://www.nujij.nl/internet/l(...).lynkx#axzz20VY0bqKC
Uitvaartdiensten volgen via een internet verbinding.............. Emoticon: Emoticon: Very funny

Had ik niet naar IndonesiŰ gehoeven............................... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 14-07-2012 11:17 zieleffe wrote:
Internet heeft vele mogelijkheden en dat is dit er een van!!!!!!!!!!!!
http://www.nujij.nl/internet/l(...).lynkx#axzz20VY0bqKC
Uitvaartdiensten volgen via een internet verbinding.............. Emoticon: Emoticon: Very funny

Click to see original image

Had ik niet naar Indonesi� gehoeven............................... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
Emoticon: Very funny Emoticon: Laugh out loud

net te vroeg overleden dus eigenlijk.. Emoticon: Blush

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 14-07-2012 11:12 pierre wrote:

Ik denk als men zich een beetje stevig verdiept in het fenomeen Bilderberg groep tesamen met de "illuminatie" aanhang en de NWO, dat je al een heel eind komt in hoeverre het internet straks aan banden wordt gelegd en be´nvloed

Oei oei Pierre, deze begrippen liggen hier kennelijk zeer gevoelig en waren een tijdje terug nog not done op dit forum!

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Ik vraag mij de laatste tijd af in hoeverre men internet kan verbieden (uitgezonderd landen die in de middeleeuwen leven, als daar zijn Afghanistan en Iran enz). Of een overheid, die belasting wil heffen op elke verstuurde email (waarvan in nederland (hoe kan het anders) sprake van is of was).

Volgens mij is het unieke van het Internet dat "het " van niemand is. Niemand is eigenaar van Internet. Tegelijkertijd kun je er wel je eigen stukje land kopen (domeinnaam vastleggen en de ruimte beheren).

Ik vind het vrij arrogant van een instantie of overheid als men het eigendom van internet zou claimen.

Ook heb ik een tijd terug ergens gelezen dat er een soort van 2e internet zou bestaan, of op komst is (de technische ins en outs ken ik niet!). Ik kan mij voorstellen dat de vraag / behoefte daarnaar wel steeds groter zou kunnen worden door de ontwikkelingen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

ardianto:, ja je vraag je eigen af of dat mogelijk is 2 internet?
Zal best eens kunnen, maar dan zal het niet voor het gewone publiek zijn,die mee kan kijken.
Denk dat de bovenlaag, zal proberen dat tegen te houden .
Er gaat al heel wat te ronde, over de bankwezen, de directies met de aandeelhouders bestuurlijke zoals Mijnheer Kok, u ken hem nog van de vakbond en de beursgenoteerde medeoplichters, om die even voor het gerecht te brengen, over dat gene wat ze aangericht hebben en hun zaakjes hebben geregeld.
"Ze" (het volk dan), wil dat ze allemaal het gevang in gaan, "minimaal".
http://www.nujij.nl/algemeen/w(...).lynkx#axzz20VY0bqKC

Op 14-07-2012 11:12 schreef pierre:

Op 14-07-2012 11:25 schreef dangdude03:

[quote verwijderd]

Oei oei Pierre, deze begrippen liggen hier kennelijk zeer gevoelig en waren een tijdje terug nog not done op dit forum!
dat komt er ook in voor over die Bilderberg groep

pierre
User
spacer line

Tja zieleffe, ik denk niet dat protest zal helpen, het bekende ouwe jongens krentenbrood ze houden elkaars handje tocch wel boven het hoofd.
Precies hetzelfde gebeurt hier in Nederland, ruike baantjes worden vrijgehouden voor mensen die als politicus zijn mislukt of er een zooitje van hebben gemaakt. en in dat nieuwe baantje begint pas het echte graaien..

Dat van dat tweede internet gebeuren heb ik ook ergens gelezen ( ben helaas de link kwijt en kan het niet meer terug vinden) maar wat ik er van kon herinneren was dat het bestemd was /is ( want volgens mij is het er al) voor de allerhoogste top van de samenleving ( lees wereldleiders)

Ik ben het met ardianto eens dat internet er voor iedereen dient te zijn, en dat regeringen niet het recht hebben om hier censuur op te plegen.

pierre
User
spacer line

Op 14-07-2012 11:25 schreef dangdude03:

[quote verwijderd]

Meen je dat nou dangdude?
Het is toch geen geheim? vele weten inmiddels van deze groep en organisatie.

Maar het mag feitelijk niet bekend worden.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Doordat NWO (New World Order) vaak in ÚÚn zucht genoemd wordt met Nibiru, New Age, Maya cultuur, ufoĺs en het einde der tijden. Die onderwerpen hebben met elkaar gemeen dat ze niet op het Reuters of ANP nieuws genoemd worden. Verzwegen eerder. Er is al veel over gediscussieerd hier en ik had eigenlijk al besloten het er niet meer over te hebben.

pierre
User
spacer line

Op 14-07-2012 21:27 schreef dangdude03:
Doordat NWO (New World Order) vaak in ÚÚn zucht genoemd wordt met Nibiru, New Age, Maya cultuur, ufoĺs en het einde der tijden. Die onderwerpen hebben met elkaar gemeen dat ze niet op het Reuters of ANP nieuws genoemd worden. Verzwegen eerder. Er is al veel over gediscussieerd hier en ik had eigenlijk al besloten het er niet meer over te hebben.

Ja, jammer dat vele denken dan de NWO in het rijtje geplaatst dient te worden bij die new age achtige dingen, de werkelijke betekenis minder vrolijk.
Als ik ergens ben waar dit tot onderwerp is gekomen probeer ik iedereen te attenderen op het NWO en het grote gevaar van deze organisatie.,
Want zeg nou zelf de maya's en new age en andere doemdenkerij is inderdaad luchtfietserij. maar de NWO en de bilderberg zijn reeel en zeer gevaarlijk.
Jammer dat vele niet willen inzien hoe deze groepering in werkelijkheid is en waar ze zich mee bezig houden
Maar goed je wilde het er niet over hebben dus laten we het maar zo.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,881 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com