indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het ziet er naar uit dat ik over een dag of 10 enkele dagen naar Pontianak kan om wat rond te kijken. Nu kan ik natuurlijk een hotel online boeken maar wellicht zijn er mensen die zeggen van 'je moet echt daar naar toe want...'... kom maar op dan! Ik ben namelijk nog niet in Pontianak geweest.

Ho Lee Fuk

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Ik heb wel eens mensen gehoord die in Gardenia spa and resort hebben gezeten, en dat fantastisch vonden. Schijnt een van de weinige hotels te zijn die niet 10 verdiepingen hoog zijn. Redelijk aan de high end kant denk ik.
http://www.gardeniaresortponti(...)ak.com/ppc/index.php

Ga staan waar geen plek is om te staan.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Een broer van een indonesische vriend (=familie) van mij zit in Pontianak (middle class), en werkt voor een radiostation daar....als je wil kan ik je zijn mailadres geven....

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

pak ronald, de standaard kamer is 35 dollar per nacht.. da's toch niet zo high end volgens mij. In ieder geval zou dat een redelijke prijs voor mij zijn. Dus ik ga eens kijken op hun site verder.

Ho Lee Fuk

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

35 is inderdaad redelijk........zag er verder wel aardig Emoticon: Yes! .
pontianak is inderdaad een leuke afleiding...zelf heb ik de trek van west kalimantan (pontianak) naar oost kalimantan, zo'n 15 dagen door de jungle, nog op mijn lijstje staan van "things to do".

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

hehe, in Jakarta betaal ik meer voor een hotel als Mercure/Ibis, dus het valt allemaal wel mee. Heb helaas geen tijd voor lange tochten, maar wel een korte verkenning van de stad. Die wil ik namelijk dit jaar nog een aantal maken zo her en der. Maar dus eerst Pontianak.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,149,850 topic views - 240,036 posts - 13,725 topics - 32,690 members - last post @ 10-08-2020 14:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,285,920 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com