indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Momenteel gebruiken wij in ons hotel, onze villas en onze eigen huizen de service van IndoVision om (betaal )TV via de satelliet te ontvangen.

Recentelijk kwam ik een promotie tegen van de aanbieder AoraTV, die een zeer uitgebreid pakket zenders (80+, inclusief film en sport-kanalen) aanbiedt, waarvan zelfs een stuk of 8 zenders op HD kwaliteit, tegen een maandbedrag dat beduidend lager is dan bij IndoVision.

Wie van de geachte forumleden heeft al ervaring met Aora TV ? Ik ben met name geinteresseerd in informatie omtrent :
- Hoe de ontvangst is tijdens zware regen en/of (zware) bewolking
- Of er via het satelliet signaal een EPG (Elektronische Programma Gids) meegezonden wordt, die gebruikt kan worden om naar programma’s te zoeken en vast te leggen.
- Ervaringen met het regio-kantoor hier op Bali

Ik hoor / lees het graag!

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Nou, da's dan lekker Emoticon: Cry

If you have nothing to loose, you can risk everything

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line

Denk dat je voor de huiskamer 1 pakket af moet sluiten om te proberen Emoticon: Smile

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,917 posts - 13,715 topics - 29,375 members - last post @ 29-03-2020 20:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,598,497 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com