indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 05-07-2012 17:58 KoenTah wrote:
Beste aartjeerika,

Wij (2) zitten momenteel met hetzelfde probleem, alleen hebben wij nog geen vervoer.
Het is al laat dus ik weet niet of je dit nog op tijd leest, maar weet jij of er in jullie bus nog plek is? Of waarmee/bij wie hebben jullie geboekt?
Via mijn mailadres ben ik te bereiken(zie gebruikersprofiel).

Gr. Koen
Je vraagt nu bij welke dure ze geboekt hebben, terwijl er andere goedkopere alternatieven zijn gegeven door onder meer mij. Waarom dat niet zelf proberen? Is sneller en wellicht ook goedkoper.

Willow
User
spacer line

On 06-07-2012 04:15 Yerun wrote:

[quote removed]
Je vraagt nu bij welke dure ze geboekt hebben, terwijl er andere goedkopere alternatieven zijn gegeven door onder meer mij. Waarom dat niet zelf proberen? Is sneller en wellicht ook goedkoper.

Ja dat is typisch Nederlands,gaan voor het gemak terwijl het goedkoper kan maar ja dat moeten ze dan ook maar zelf weten ook Emoticon: Yes!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik ga ook graag voor het gemak als ik eerlijk ben. Maar als ik meer dan het dubbele moet betalen, dan loop ik aan dat gemak heel eenvoudig voorbij. Zeker als er meer dan voldoende keus is.

Jammer dat ik niet kan rijden, anders had ik ze naar Jogja gebracht, ik moet er toch zijn, maar dat is pas volgende week.

Dhans
User
User icon of Dhans
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Yerun en Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.willow. Tsja, al sjet toch niks met het antwoord doet, waarom stel je de vrag dan....

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Yerun, goed om te weten dat je ook taxi rijdt. Ik moet nog naar Yogya over een week of anderhalf ;-)

Www.reisfamilie.nl

spacer line  

Op 05-07-2012 17:58 schreef KoenTah:
Beste aartjeerika,

Wij (2) zitten momenteel met hetzelfde probleem, alleen hebben wij nog geen vervoer.
Het is al laat dus ik weet niet of je dit nog op tijd leest, maar weet jij of er in jullie bus nog plek is? Of waarmee/bij wie hebben jullie geboekt?
Via mijn mailadres ben ik te bereiken(zie gebruikersprofiel).

Gr. Koen

Hoi Koen,

Lees net pas je bericht hopelijk is heitje gelukt om voor vervoer te zorgen. Wij zitten nu in yogyakarta en zijn op zoek naar een chauffeur die ons voor een dag wil rond touren als iemand iets weet graag!!!!

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Laatst een hele goede gids gevonden, rijdt alleen Christenen door Bandung. Doet ie voor een prikkie, ook al heeft hij verder geen werk. Hij wil alleen maar Christenen helpen en dat stemt hem gelukkig. Heel aardige gozer ook, we vonden het bijna beschamend dat hij niets wilde hebben en hebben hem uiteindelijk na veel tegenspartelen toch wat geld kunnen geven (200k rp + benzinegeld). Zulke types kom je niet vaak meer tegen.

From Dayeuhkolot with love

Rvdheuvel
User
spacer line

Hoi Aartjeerike,

Even snel een vraagje, want wij hebben morgen ook met deze beste meneer afgesproken. Zelfde verhaal, komt best betrouwbaar over, maar hoe is jullie ervaring?

Ik hoor het graag! Groetjes roos

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,289,886 topic views - 234,448 posts - 13,692 topics - 25,294 members - last post @ 24-10-2019 00:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,754,451 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com