indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

yves231078
User
spacer line

Hallo bezoekers en leden van dit forum,

Ik heb een balinese vriendin die binnenkort permanent naar Nederland komt. Ik ben op zoek naar balinese dames die reeds getrouwd/samenwonen met een nederlander, en die ook graag in contact komen met een balinese meid die in Nederland komt wonen.

Zo ja, laat het me ff weten....

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Je hebt een balinese vriendin.....c.q. balinese dames ( keurige zin ) maar dan....

vraagt je om in contact te komen met een "balinese meid" een soort pembantu/ baboe, soms ?? Zo komt het tenminste bij mij over.... Emoticon: Frustrated

Bij mij komt het woord " meid" anders over dan vrouw, dame, vriendin enz.enz., snapt je ? Emoticon: Party!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nah, mijn vrouw is in Nederlandse ogen ongetwijfeld van ook nog wel een 'meid' in bepaalde omstandigheden gezien haar leeftijd. Onze bediende heet dan ook geen 'meid', die heet 'bediende'.

Ho Lee Fuk

sella
User
spacer line

Kijk eens op www.banjarsukaduka.nl

Er zijn veel Balinese vrouwen en mannen in Nederland, die elkaar ongeveer allemaal kennen. Met Kuningan wordt er altijd het eea georganiseerd. Uit welk deel van Bali komt je vriendin?

spacer line  

Hoi Yves,

Je vraag is niet zo vreemd hoor.

Ik begrijp de vraagstelling direct en het is heel normaal en aardig van je dat je al wat vriendinnen zoekt voor je vriendin.
Het zal zeker een flinke aanpassing voor haar zijn om in Nederland te wonen.
Maak je niet druk en neem maar van mij aan, dat de Indonesen elkaar wel vinden in Nederland.
Of er veel Balinesen zijn durf ik je niet te zeggen.

Ik wens je veel geluk en een mooie toekomst met je Balineese vriendin

spacer line  

ik neem aan jij zoekt contacten ''ga eens naar de ''makthof'' in dehaagdaar zit een
groote tokoh wel veel indonesia'sers komen.en vooral zondag morgen' gezamelijke eten
heel gezellig'veel succes

elsbeth
User
spacer line

Kembang, ik heb ook een "allergie" voor het woord "meid".
Maar het schijnt juist uit de vrouwenbeweging (destijds) te komen, die zich ergerde aan het feit dat tegenover het woord "jongen" het verkleinwoord "meisje" stond.
Als je het over meisjes hebt, moet je ook jongetjes zeggen, en anders wordt het dus jongens en meiden.
Succes met je zoektocht, Yves.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,456 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,995,445 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com